24 December 2009

A bon entendeur...

Ar trebui sa fac rezolutii. Sau bradul... :D. Am sa le fac mai incolo... Acum am zis sa scriu ceva ce cam fac deja de cateva saptamani/ luni (???) bune:

Nu trag de oameni. Nu mai dau telefoane, nu mai scriu mail-uri, nu ma mai chinui sa pastrez legatura cu persoane care nu raspund la fel. Sunt o persoana foarte sociabila, ma bucura mult sa comunic si sa cunosc oameni, dar nu am nevoie sa ma milogesc de nimeni sa pastreze legatura cu mine, fie ca e vorba de rude, prieteni, cunostinte sau pur si simplu oameni cu care sau pentru care lucrez. So, daca are cineva nevoie de mine sau pur si simplu ii lipsesc... sunt usor de gasit si am o personalitate destul de placuta, cu siguranta nu mananc oameni :-))...

11 comments:

ILANA ANDREEA said...

Hai, ma! Chiar acu de Craciun te-au suparat?!? :(
Pe noi ne ai oricum de fani, stii asta, nu? :)
Te imbratisam cu drag!

Zu said...

:-)) nu sunt suparata, pur si simplu s-a nimerit sa scriu azi postul acesta, e o decizie "mai veche" si cumva ma simtem eu prost ca nu am spus celor in cauza de ce nu ii mai caut. Acum m-am linistit, consider ca le-am spus :D (ma citesc)si sunt gata sa vad ce-mi aduce Mosul...

Multumesc fumos pentru imboldul pozitiv, eu v-am gasit recent insa de atunci sunt constant in vizita pe la voi (musafir permanent) si ma bucur de aventurile voastre :D.

Anonymous said...

Hahhahaaa ... cine te-a suparat??

Sarbatori fericite si numai bine!!

oanamada said...

Va uram Craciun Fericit si Sarbatori frumoase! Catinca si Oana

Sabina said...

Craciu fericit si voua, Alina! :D

Unknown said...

Craciun fericit,cu colinde si miros de brad,alaturi de puiul tau si cei dragi.
Pt mine esti k un drog,primul lucru care-l fac cand deschid computerul,verific sa vad ce-ai mai scris,si de multe ori citesc si alor mei.Te indragim cu totii,si-ti admiram talentul(citim si Cenusa de Trandafir),felicitari
pt ceea ce esti,si celor care te-au crescut.
Sa fii fericita!

lore said...

Ma termina nervos mesajele de tipul: "Fie ca lumina Craciunului...." pe care le primesc de la oameni pe care i-am sters din memoria telefonului tocmai pentru ca nu mnem legatura! E o perioada cand e bine sa ai telefonul inchis sau pe "mute" si fiecare sa-si manance linistit sarmalele!

Zu said...

:-)) vai mie, ce am declansat... mi-ati adus un zambet larg pe fata: Sarbatori fericite cu multe multe bucurii tuturor!

@abramburika: Multumesc, uite ca si pe tine tea-m descoperit recent si m-am bucurat sa particip la jocul cu Mos Craciun, iti doresc sa ai un Craciun fericit alaturi de cei dragi!

@oanamada: Balanta la balanta trage, pana si pe net tot se gasesc :D... multumim frumos pentru urari si Sarbatori Fericite si voua, cu multe surprize placute :-)

@Sabina: Iti doresc sa ai un Mos cat mai darnic anul acesta si te mai astept in vizita :D

@Monica: Multumesc mult, m-am cam inrosit cand am citit ce ai scris... iar partea legata de perintii mei, pfff, ce pot sa mai spun? Ma bucur sa te "cunosc", Sarbatori fericite si tie!

@Lore: Da, mesajele standard mi se par mai triste decat sa nu iti trimita si cu asta basta, macar daca nu primesti de la cineva poti sa crezi ca nah, a uitat sau s-a intamplat ceva, insa asa iti dai seama ca pur si simplu esti unul "la gramada". Craciun fericit si voua, sa va aduca Mosul tot ce va doriti :-)!

Anonymous said...

Sarbatori fericite dragilor, intru mai rar pe la voi, dar de fiecare data cu aceeasi mare placere si plec cu zambetul pe buze.
O imbratisare calda de tot!

Unknown said...

foarte bine spus! si eu am luat aceeasi decizie, numai ca n-am indraznit sa mai si scriu pe blog despre asta, ca imi puneam iar oamenii in cap :)

deci,inteleapta decizie!

La multi ani, dragilor!

Zu said...

@vorbele: Multumesc pentru "vorbele" frumoase :-)

@Bogdana: Multumesc, sa vad cat reusesc sa ma tin de asta :D, desi, well, de data aceasta chiar mi-a cam ajuns...
Va doresc un final de an plin de bucurii.