17 November 2009

De luni

Dupa o saptamana nebuna, mi-am petrecut ziua de luni inacrecand sa carpesc laptopul, busit iremediabil. L-am formatat, insa m-am luptat cu el aproape o zi intreaga sa-i pun wireless, indaratnicul nu vroia... Am izbandit, insa acum nu am sunet (???). Mister, zau daca ma prind de ce. Si mai baga si un mesaj de eroare la deschidere, ceva cu ci.exe sau alta aberatie similara care nu imi spune nimic, plus un sunet de avertizare care iti ingheata sangele in oase si trezeste copilul la cele mai nepotrivite ore. Iar Yahoo Messenger nu vrea sa se instaleze si pace...

Asa ca ma deprim. Unde se gaseste un depanator de computere bun, zau, sa il sun de fiecare data cand imi prind urechile si, da, sa il platesc, chiar nu ma deranjeaza ideea...

4 comments:

adra_bell said...

Mie mi s-a busit windowsu' ieri de dimineata, din fericire sotul meu este un depanator f bun. Din nefericire nu am gasit pe net un messenger care sa mai mearga pe windows Xp, cica e prea vechi. Asta o fi si problema la tine

lunna said...

deci... e doar o idee, te rog sa stergi comm-ul daca te deranjeaza: http://www.romtelecom.ro/personal/asistenta/asistenta-it-0903903903/

Ceska777 said...

Daca il gasesti sa il trimiti si la noi: trebuie instalat un router W-lan....sa pot si eu aseza mobilele ca lumea in casa.

Zu said...

:D multumesc pentru sfaturi...

@andra_bell: probabil ca asta e, inca mai caut un kit, ceva. Pana atunci mi-a fost recomandat si mie meebo.com.

@lunna, e o varianta, uite ca intre timp m-am trezit si ca nu am sunet :-))...

@Ceska777: daca il gasesc il leg de piciorul biroului, nu se stie cand mai am nevoie :-))