15 September 2009

La pas

Ok, odrasla are 7 luni si ceva si vrea sa se ridice in picioare!!! Acum se sprijina cu mainile pe o perna si ridica fundul cu picioarele perfect drepte, iar chestia asta i se pare teribil de amuzanta... Chiuie, zambeste si tot repeta miscarea...

Eu inca nu m-am obisnuit cu ideea ca ma urmareste prin bucatarie sa ma prinda de picioare si el vrea sa o ia la pas...???? Deja taratul lui saltaret s-a transformat intr-un mers in patru labe de toata frumusetea...

Nu cred ca am facut un geniu, insa sunt din ce in ce mai convinsa ca omuletul asta e grabit rau (iar eu nu, nu sunt pregatita)...

8 comments:

lore said...

Salut! Bebelusul meu a avut aceleasi etape ale dezvoltarii: la 6 luni ne-am trezit ca merge de-a busilea prin casa, la 7 luni a spus prima data clar "mama", la 8 luni a spus "tata", iar acum, la 9 luni vrea sa mearga in picioruse sustinut!

alina said...

sa stii ca si ale mele tot pe la 7 luni s-au ridicat singure. :) tot inainte, bravo, felicitari!

Musli said...

Ar trebui sa te bucuri, e secolul vitezei toti copii parca se grabesc sa vorbeasca, sa mearga, sa pape singuri

Zu said...

@lore: aaa, fantastic- la 7 luni deja rostea silabe... Vad ca bebe zice cateodata "ma" si alteori "meme" dar nu ma gandeam ca se poate asa de devreme, credeam ca doar "imi suna mie" asa...

@alina: multumim, el inainte si eu dupa el :-)). Si la cate luni au inceput sa paseasca?

@Musli: Cum sa nu ma bucur, ma bucur, sunt toata umflata in pene de mandrie :D, doar ca ma abtin sa explodez... Adevarul e ca ma consider teribil de norocoasa, mai ales daca ma uit de unde am plecat.

lore said...

Din experienta proprie (al meu e mai mare cu 2 luni) iti spun unele sunete le interpretam noi asa cum am vrea sa le auzim. Noi am fost de curand in Germania si matusa ne-a spus ca bebelusul stie sa spuna "oma"- bunica, spune "nein" si inca vreo 2-3 cuvinte de ajunsesem sa ma crucesc, pentru ca el era "in constructie" cand luam eu si tac-su lectii de germana. Matusa sustine sus si tare ca bebelusul stie germana, ca-si aduce aminte de atunci si ca de-aia repeta.
Unele sunete ni se par si noua a fi "bai", "mai, mai" si cine stie ce, dar e clar ca bebelusul balmajeste ce poate el sa articuleze in momentul respectiv.
Eu am fost si mai nerabdatoare si mi-am anuntat sotul la 5 luni de viata ale minunii ca stie sa spuna "mama"! De-adevaratelea a inceput sa spuna doar in jurul varstei de 7 luni (cam ca al tau), desi nu asociaza inca persoana sau obiectul cu ceea ce numeste el. Totusi e interesant de urmarit ca stadiile de dezvoltare sunt cam aceleasi.
Crestere mare! Va urmarim si va pupicim!

Zu said...

@lore: da, asa e, nici odrasla nu asociaza ce spune- vocalizeaza in legea ei si din cand in cand ii mai iese ceva la care ma entuziasmez eu :D... oricum eu ma astept sa inceapa sa vorbeasca mai tarziu pentru ca suntem familie bilingva si am inteles ca asa se intampla in cazurile acestea.

Multumesc de urari si te mai astept "in vizita" :-)...

Salin said...

felicitari! Esti tare norocoasa si te pricepi de minune in postul de mamimca.. eu am dubii.. nu cred ca m-as putea descurca

Zu said...

Multumesc :-), nu ca refuz complimentul (vai mie, orgoliul meu este umflat la maxim acum :D), insa cred ca ce conteaza e sa il doresti si sa il iubesti si restul se aseaza de la sine.