05 August 2009

Generale

Suntem in vacanta, la parintii lui Bu, unde nu avem net asa ca, acum ca am ajuns sa am in brate un laptop cu internet ma simt ca un drogat cu viciul in brate :D. Cred ca eram in sevraj :-))...

So, noi umblam pe coclauri. Bebe e pupat/ lustruit pe toate partile de cei doi bunici iar eu citesc, citesc, citesc. Clanul meu se imparte in patru zari maine: Bro' o tuleste in vacanta intr-o directie, iar ai mei in alta. Asta inseamna:

1. ca faimosii pesti (prietenii lui Bu si fosti nostri chiriasi) imi raman in grija si trebuie sa patrulez la 2-3 zile pana la Bro' acasa sa-i hranesc...
2. probabil imi vor ramane si florile lui mama in grija= alte drumuri, in directia opusa...
3. cum voi avea atat cheile cat si drumuri in ambele directii, ramane sa ma hotarasc din a cui casa sa fur un storcator de fructe, sa ii fac sucurile copilului. Sa fie de la mama sau de la Bro'????

No comments: