17 March 2009

Premiul I cu coronita :D







Mi-a luat mie ceva timp sa descarc pozele (oooooooooo, da, in weekend computerul meu o sa fie formatat, howgh!!!) dar gata, ma pot lauda: Andreea Badran m-a premiat: "pentru ca este o curajoasa si scrie cu mult umor despre experientele de proaspata mamica prin care trece". O surpriza tare placuta, evident ca m-am umflat toata de incantare :D... Si sunt tare magulita ca ma vede curajoasa... sincera sa fiu cred ca sunt mai degraba bataioasa si realista (imi dau seama ca nu pot decat sa strang din dinti si sa merg mai departe), nu stiu daca sunt chiar curajoasa... insa who cares, suna extrem de bine cand iti spune cineva asa :-)

4 comments:

Andreea Badran said...

Esti, esti!

Realwedding said...
This comment has been removed by the author.
Realwedding said...

Cred ca toata lumea "te citeste" cu aceeasi placere cu care o fac si eu. Chiar daca nu acordam premii, dam mereu un semn ca suntem aici, cu ochii pe tine! :-*

Zu said...

Multumesc frumos, ma umflu la loc :-).