26 January 2009

Sa ne amintim...


Mai sunt cinci saptamani. Ireal :D.

Provocata de Realwedding sa-i trimit ceva poze de la nunta, am realizat ca bebe se va naste (la o diferenta de cateva zile, maxim saptamani) taman la un an de la casatoria mea cu Bu. Timp in care, am inceput, timid, sa spun ca am un sot (tot suna weird), nu, nu m-am obisnuit cu verigheta, pentru ca am scos-o repede, pe motiv de sarcina (dar el o poarta mereu, which is nice to see) si in continuare am probleme cu trecerea de la un nume la altul. In rest, totul e la fel, poate mai calmi, mai asezati, dar... well, noi deja locuiam/ traiam impreuna, asa ca...

Anyway, just to remember, ceva poze dragi: gentuta este mostenire de familie (de la strabunica), iar sala, da, a fost decorata cu rosu...

6 comments:

Anonymous said...

witch = vrajitoare

Anonymous said...

deci je e emotionat de nu se poate, ptr ca urmaresc sarcina de cand ai aflat ca esti insarcinata. of doamne, inca putin :)

Zu said...

@ anonymous: da, am mania sa mai mananc litere (in fine, de obicei doar pocesc cuvinte, nu imi ies altele cu alt sens), dar I'm amazed: pe asta chiar il ochisem repede si l-am corectat, cand ai avut timp sa il vezi??? :-)

@ arhi: :-)) cum era aia??? am intrat in linie dreapta... oooo, cum mai stau eu pe ace pe aici... Bu imi tot spune ca "mai e putin" si eu ma gandesc ca de-abia dupa aceea incepe nebunia :D

Anonymous said...

Numai ca l-ai lasat cu o litera in plus de data asta ;) - which is nice to see.
Altminteri, e o placere sa te citesc :)

Zu said...

:-)) e clar ca trebuie sa vorbesc cu bebe sa dormim si noi mai mult...

Realwedding said...

de 8 luni tot doarme cate 16 ore/zi din cate am inteles! pentru el abia acum incepe trezirea! :))