26 December 2008

La Multi Ani!

Pe final de an m-au napadit vestile proaste: s-a pus din nou in discutie suma pentru concediul de maternitate, insa am extins numarul ministerelor, ca doar avem de unde, nu???!!! A! Si de la pensionari nu se gandesc sa ia bani, nu, problema se pune doar la mamele astea care ne costa prea mult! A nu se intelege gresit, nu am nimic cu pensionarii si nu doresc sa ia de la nimeni nimic, dar aplicarea unei plafonari doar la mame mi se pare discriminatorie- de ce li se cere doar lor sa faca un sacrificiu pentru tara? Plus ca, atata timp cat mi-au luat din salariu un procent, nu o suma fixa, cum de atunci cand a trebuit sa dea inapoi li s-a parut discriminator pana acum sa dea procente si au dat o suma fixa (6 milioane!!!!) tuturor mamelor? Pardon- eu la faza asta imi cer inapoi doar dreptul meu: ce am tot cotizat la stat... pentru ca de luat mi-au luat o halca buna din salariu. Porcarie de zile mari. Si... culmea bataii de joc, Elena Udrea a ajuns ministru. Si Videanu, dupa ce a fost sutuit de toti bucurestenii... Sunt mai mult decat scarbita: daca astia sunt elitele noastre, eu chiar nu mai am ce sa zic.

Anyway, de maine intru in pauza oficiala, revin anul viitor si pana atunci planuiesc sa ma distrez, sa fac multe poze si, well, cum optiunile mele sunt limitate (nu tu schi, nu tu autonomie fata de o toaleta...), imi propun in general sa ma port ca un mare ou fragil in vacanta :-). Si... ca sa inchei toate cele pe un ton sarbatoresco- optimist, iata si cateva imagini cu o alta serie din cadourile facute de mine anul asta (mda, hartia arata bine, din pacate insa era de proasta calitate si facea cute, pfff, nu mai cumpar de-asta). By the way: mmmm, nu credeam ca sunt in stare sa mananc atata salata de boeuf :D...



4 comments:

Ana said...

Zu,draguto, nu mai fi modesta.
si astea arata foate bine!
si mie mi place sa impachetez cadouri.In schimb m am cam sictirit de la cumparatul lor...:)

Craciun fericit si Sarbatori frumoase in continuare :)

Patricia said...

Un An Nou fericit!

alina said...

La mulți ani!

Zu said...

:-) multumesc de urari