10 November 2008

Caldura mare

E atat de cald la noi in birou incat nu mai sunt in stare sa gandesc coerent. in curand o sa dau in colocot si nici macar nu imi dau seama daca doar mie imi e in halul asta de cald, sau toata lumea sufera la fel. Da, in mod clar e cald in birou, insa suspectez ca si temperatura ridicata a corpului meu (am mai zis ca functionez ca incubator) are ceva vina aici.

In weekend am fost la un botez cu nunta, unde m-am simtit tare bine pana cand a trebuit sa trag pe dreapta ca nu ma mai tineau picioarele, obosisem incredibil pe tare. Simpatic a fost in biserica, unde oamenii draguti mi-au proptit un scaun sub fund si tronam ca o matroana in mijlocul bisericii :D. Tot simpatic a fost si Bro', caruia ii spusesem ca nu stam mult, insa am ajuns acasa dupa ora 1 noaptea si el ne suna usor preocupat, nestiind daca nu s-a intamplat ceva cu mine.

Btw: Bro' a mai avut o inundatie... pffff. Tot de la calorifer, tot pana la vecin, dar de data aceasta cu apa doar in zona bucatariei.

Duminica am mai demolat o camera... Am o pasiune noua: fac curat prin toata casa, din camera in camera si arunc toate, dar absolut toate troantele inutile care s-au adunat de cativa ani incoace in cele mai suspecte cotloane. Asa ca iau o camera si o jumulesc toata. Dupa care aterizez lata si muta pe canapea, de unde nu imi mai ridic oasele jumatate de zi. Iar bebe incepe sa topaie entuziast: ieri a trepidat/ lovit/ facut valuri cam jumatate de ora de nu mai stiam ce-i cu mine :-)).

Iar acum am descoperit ceva nou prin blogger- o chestiune numita follower (e o rubrica noua, in zona din dreapta a blogului), adica oameni care se declara interesati de blogul meu, adicacatalea cititori incantati :D. Si Ada Demirgian, pe care eu o citesc cu mare placere, s-a declarat "follower" :-). Eeeeeeeeee, ma simt muult mai bine, bine, bine...

2 comments:

Anonymous said...

Haa vreau si eu la tine la birou,eu invat in Scoala Centrala unde e un frig de ingheata toate alea pe/in noi:((

Zu said...

:D pe vremea mea... era cald in Scoala Centrala, tz, tz, tz...

Yep, coincidenta: am fost si eu pe acolo, la uman franceza. Chiar scriam printr-un post mai vechi ca am avut un prof de istorie tanar si cret pe care il preclisem Slash.