19 November 2008

Busy week

"Fusei" ocupata rau. Mai sunt inca, am o saptamana destul de plina. Cu diverse... nu doar munca, sau, ma rog, cu diverse tipuri de munca. Pentru ca sunt vioaie si continui sa-mi demolez casa, sistematic. Acum tocmai am ras camara- arata superb :D, aranjata si curatata de troante. Urmeaza hainele, dar pentru asta imi trebuie curaj nu gluma...

Si l-am dus pe bebe la dentist :-). Nimic grav, probleme firesti de sarcina... asa ca m-a zgandarit nitel, chestie care pe mine ma face sa ma panichez maxim, deoarece imi este frica de freze/ doctori/ injectii si orice alta potentiala sursa de durere. Mie imi ajunge sa ma asez pe scaunul de dentist ca sa ma sperii. Draguta a fost piticania, care cat timp am asteptat sa intram la dentist s-a zbenguit de mama focului in burta mea, insa la primul semn de disconfort, cand eu m-am incordat toata, s-a calmat brusc si n-a mai zis nici pas, a incremenit. Doar dupa ce am terminat tratamentul, si a trebuit sa stau 10 min. pe scaun cu nu stiu-ce-substanta, a reinceput, timid, sa mai miste un pic... :D.

Iar Bu? Bu este Bu, inepuizabil... Sambata am avut un parastas in familie, la ora 8.30 dimineata. Frig, frig rau, de crapau pietrele... Bro' si cu mine plecam inainte, Bu mai ramane acasa putin. Cand apare si el la biserica, toata familia mea, bine infofolita in diverse geci si pardesie, se panicheaza: "copilul" era in sacou! Doar in sacou si camasa! "Pai mie nu mi s-a parut ca e asa frig afara"- a venit replica unui Bu usor invinetit, pe care tata imediat l-a dotat cu una bucata geaca groasa extrasa din portbagajul masinii proprii. Mda, de unde avea tata o geaca in masina nu ne este clar, dar este tipic tata sa aiba solutia la diverse probleme, care de care mai dubioase... Vorba lui Bu: daca veneam fara pantofi, sunt sigur ca imi gasea si ceva de incaltat :-)).

2 comments:

Sabina said...

păi dacă ți-e teamă de durere la dentist, când vei naște ce vei face? epidurala vine după ceva dureri, mai mult sau mai puțin intense, depinde de toleranța fiecăruia. io n-am avut bafta asta... am născut ”pe viu”

Zu said...

:-)) oooo, asta ma intreb si eu retoric... Mi-e frica de durere, de ideea de a nu avea control asupra situatiei si de sentimentul de neajutorare, pffff, asa ca o sa ne distram, asta e sigur :-)) (cosmeticiana mea rade de mine si imi spune de ani buni ca atunci cand o sa nasc ea vine la spital, sa vada ce fac :D).

Insa asta este, atatea femei au trecut prin asta, o sa trec si eu... nu imi puteam imagina viata fara sa am copil/copii asa ca decizia a fost simplu de luat. Iar cum o sa nasc- ma voi sfatui cu doctorul cand se va mai apropia termenul (sa vedem ce face bebe atunci).