09 September 2008

Surpriza de luni

Ieri am venit de la munte. Happy, happy me, mancat gratar si zacut in curte. A fost bine in special pentru ca am scapat de canicula din Bucuresti- ieri cand am venit am crezut ca ma topesc deja din masina, imi este din ce in ce mai greu sa functionez pe caldura. Si la munte e cald, dar nu se compara- mai gasesti un copac, ceva sub care sa te pitesti si e chiar racoare... Plus linistea si aerul curat- e o placere sa stai afara.

Asa ca ieri m-a doborat caldura. Mi-a fost imposibil sa misc un deget macar de pe canapeaua pe care am aterizat in sufragerie, chit ca frigiderul era cam gol (asta pentru ca vineri facusem eu ciulama de ciuperci si mamaliga, insa Bu a ras TOATA ciulamaua taman inainte sa plecam, pfff). Noroc ca m-a scos mai pe seara la o plimbare la restaurant...

Dar azi mi-am revenit la viata (ok, ok, gandesc inca dezlanat) si ma voi mobiliza sa gatesc ceva si sa mai fac si alte lucruri utile societatii. :D Surpriza este insa aici, la comentarii. Adica eu stateam frumusel si asteptam ca mogaldeata sa-mi dea un ghiont de salut, un cioc-cioc-esti-acolo- ceva... de unde sa ma gandesc ca o sa inceapa sa se zbenguie ca delfinii prin burta mea??? Eeeeeeeeeeeeee.... nu pot sa cred :-)), m-am entuziasmat foarte tare!!!... asa ca azi de dimineata i-am cantat in masina (hei, am fost in corul scolii, asa ca zic eu ca nu e de rau :D).

A! Si mi-e foame. Incepe sa-mi fie foame, opaaaaaaaaaaaaaaa.

3 comments:

Anonymous said...

Zu draga, felicitari!
la cat mai multe meciuri si nu iti fa griji - somnolenta trece si pe la 7 luni asaa o sa ai o energie de o sa iti vina sa mai zugravesti o data casa!
sarcina usoara si bebe sanatos!
si spor acum la lista cu nume! :P

Zu said...

:-) multumesc si wellcome. Pentru nume avem cateva idei, insa am zis sa vedem inainte ce sex are...

Ana said...

:)