03 September 2008

Liniste

Trebuia sa ne calmam, nu? Ne-am calmat. Securea razboiului este ingropata- cel putin pe moment, ca doar nu degeaba zice Bu ca sunt "apriga" :-).

In rest... tot mai avem cateva decizii serioase de luat, Bro' continua sa patruleze orasul dupa gresie si faianta (iar eu sunt direct implicata in aceasta chestiune), ma gandesc serios ca este ceva nedrept in faptul ca ai mei tocmai s-au intors veseli dintr-un tur prin Norvegia- Finlanda- Suedia-Danemarca (oare e ok ca parintii sa calatoreasca muuult mai mult decat odraslele lor??? :D), mogaldeata nu mi-a dat ghionturi (inca) insa cred ca vorbeste ceva pe-acolo, ca mie imi tot bolboroseste burta (asa, ca niste valuri mici, e tare dragut)- probabil ca are multe de spus... in plus, ma tot chinuie cu somnul de nu mai reusesc sa ma odihnesc si eu bine, asa ca i-am comandat o pernuta speciala de dormit si sper sa fie multumita si ma lase si pe mine sa dooorm neintoarsa o noapte intreaga.

4 comments:

Andreea Demirgian said...

aaaa... zu?
Valurile alea mici sunt semne ca bb se misca:)

Anonymous said...

exact!
Miscaaaaaaaaaaaa!
Felicitari!

Anonymous said...

esti extraordinara in a povesti! am dat de tine azi cu totul intamplator...cautam ceva pe google...
m-ai facut sa rad cu trapa de la masina ca sa vada bebe stelele...:)

su m-ai linistit....sunt si eu in 7 saptamani si inca n-am putut vedea inima lui bebe batand, dar mai astept, cred ca e pre micut...
mai revin..neaparat

Zu said...

@ Ada Demirgian & Nicoleta: ok, sunt socata :-)) Si entuziasmata, pfff, nu pot sa cred.

@ anonymous: :-)multumesc mult. Felicitari si sarcina usoara. Sper sa te ajute experienta mea- eu sunt mai linistita daca stiu la ce sa ma astept.