19 August 2008

Jurnal de bebe (12 saptamani)

Soooo... mogaldeata vireaza vijelios catre 13 saptamani. Are 6,7 cm si, as far as I know, zburda vioi pe la mine prin burta. Ieri am fost la ecografie si, pfff, fata de punctuletul ala mic si negru de la prima ecografie, acum este maaare, i se poate vedea forma de omulet cu capul mare, are si manute si picioruse, eeeeee...

Pana acum ne intelegem destul de bine, nu am avut greturi de loc- not even once si nici pofte, doar somn, extrem de mult somn. Marea intrebare este de ce a pus monopol pe neuronii mei si la ce ii folosesc... ca pe mine m-a lasat incapacitata si cu o privire aeriano-tulbure, de Bro' a ajuns sa se uite la mine cu mila si sa imi spuna chestiuni de genul "inainte aveai replica" sau "erai mai prompta" cand nu percutez rapid la tachinarile lui :D.

Iar azi am fost sa-mi ia sange, in doua spitale/ institutii diferite: ceva tare chinuitor. Mda, imi este frica de injectii. Si de durere fizica. Mor de frica. Ma albesc, ma panichez, ma stresez. Chiar daca doamnele de la recoltare au fost taaare amabile (hei, tare dragute pentru ce ma asteptam eu sa intalnesc in spitale), eu tot aruncam priviri disperate catre Bu care se chinuia sa ma tina de vorba. Mai rau a fost a doua oara, ca am si vene invizibile si s-au chinuit sa mi le gaseasca, ba pe dreapta, ba pe stanga (eu fiind deja intepata pe stanga), pana cand s-au adunat trei asistente in jurul meu si mi-au luat sange direct din mana. M-au ciuruit...

Plecand, Bu mi-a spus ca, pfff, ce ne facem noi la nastere daca eu ma sperii asa tare la durere... Pai ce sa ne facem? Nimic, eu o sa urlu, el o sa se agite pe langa mine... o sa fie o distractie :-)), asta este, acum trebuie sa scoatem mogaldeata afara, ca doar nu o sa o tin in burta forever :P.

2 comments:

Laura said...

I'm so happy când "zu" apare bolduit în lista din google reader :)

Zu said...

:-)) thx. Uneori se intampla atat de multe in jurul meu, ca nu mai ajung la tastatura, dar incerc sa recuperez ulterior. Viata mea e una in care nu prea am timp sa ma plictisesc... :-)