07 May 2008

Wedding after

Ok, ok, e cazul sa trag adanc aer in piept si sa recunosc: nunta aduce o schimbare.Un gol, mai precis. Timp de cam jumatate de an Bu si cu mine am avut un scop precis, bine fixat si tangibil iar dupa nunta ne-am trezit usor in deriva. Nu mai aveam tinta, nici un punct fix la orizont catre care sa inaintam vitejeste, nimic pentru care sa luptam, nimic de trambitat in cele patru zari, nimic cu care sa ne mai stresam cunostintele... weird. Ca si cum, peste noapte, ne-am pierdut presul de sub picioare si ne uitam unul la celalalt cam ca oameni stanjeniti care se intreaba "well, now what next???".

So, a urmat deriva. Which is weird, pentru ca e doar o nunta, zau asa! si am trait bine mersi atatia ani impreuna inainte, dar, well, realitatea este realitate si this is how it feels.

Si acum? Pai ne-am revenit, bine mersi, ca doar ce era sa facem altceva??? Si ne vedem de vietile noastre in continuare, ca inainte, cu certuri, impacari si zuzu-bubu , avand in plus verificari de genul "unde iti e verigheta???" si vaicareli pe tema "pfff, ce mi-a trebuit mie sa iti iau numele, of, of, cand ma gandesc la cate acte am de schimbat!!!" :P .

2 comments:

Anonymous said...

that's cool!prin asa ceva trec momentan,dar e "before"

Zu said...

Well, u lost me: before the wedding sau before sa intre nunta in discutie :-)) ??? Pentru ca eu, inainte de nunta eram prea ocupata gandindu-ma cum sa-l omor si ce caut eu in tot balamucul asta :D