16 May 2008

Bro'

Nu sunt o mare vorbareata la telefon. Nici nu prea dau telefoane multe. Insa, din cand in cand, Bro' si cu mine ne regasim la telefon, vorbind ore intregi. Despre toate lucrurile posibile si imposibile pe care nu apucasem sa le transam de mult. Conversatii lungi, eventual chiar cu pauze de "te sun eu inapoi" si sunat in 5 minute sau cautat febril incarcatorul pentru ca telefonul cedeaza, cu mine inchisa in dormitor si cu capul lui Bu itindu-se din cand in cand pe usa, nedumerit complet de conversatia asta lunga-lunga.

Bro ma suna din cele mai surprinzatoare locuri- din curte de la munte, cand eu sunt in Bucuresti... sau chiar din Bulgaria, once. Ultima data: in seara de dinaintea plecarii in concediu. Nu mai apucasem sa vorbesc cu el de mult si mi-a facut mare placere sa mai stam la taclale. De fapt, imi place la nebunie chestia asta cu vorbitul :D.

Anyway, mi-a spus un banc, care nu imi iese din cap. Here it goes:

Ce este o intalnire de 42 de oameni la care...

... 41 de oameni se gandesc la mancare si 1 nu?
- Inmormantare.

... 40 de oameni se gandesc la mancare, iar 2 se gandesc la mancare si sex?
- Nunta.

... 42 de oameni se gandesc la mancare si sex?
- Team building.

1 comment:

Anonymous said...

=)))))))))).

Egal asta le spuneam colegilor inainte sa plecam vineri in team-building.

M-au injurat toti duminica: De ce ne-ai mintit, ma?