18 January 2008

Da' da-te tu!

Daca ma mai trezesc in trafic cu un "mascul feroce" care ma trimite acasa sau la cratita, zau daca nu ii trantesc o criza de isterie ca la carte, de-aia pur feminina, ca sa se invete naibii minte!!!! Nu de alta, dar ce arma am ca femeie singura in masina cand unu' se da jos din masina si incepe sa tipe la mine????!!! Si pentru ce??? Pentru ca ne intalnisem fata in fata pe o straduta pe care EL a vazut ca eram deja la jumatate cand a virat dreapta si nu, nu a asteptat sa trec ci a venit grabit in botul meu. Hei, nu zau, sa ma dau eu inapoi trei sferturi de straduta, ca sa treci tu, ca doar nu poti sa bagi in marsalier un sfert de straduta, dupa ce te-ai bagat ca prostul, nu???!!! Si eu iti vorbesc frumos si tu ma faci in toate felurile??? I-am spus frumos ca, imi pare rau, dar nu ma dau in spate si s-a apucat sa faca pe durul, ca "atunci stam asa"- pai, sa stam, daca esti nesimtit, unde naiba vrei sa ma duc eu de nebuna, nu vezi ca deja mai vine o masina in spatele meu??? Si m-a informat ca "sa ma duc la cratita". No, bene, ma duc- daca te dai la o parte din drumul meu!!!

Pfffff. Mm-am cam speriat cand am vazut ce urat face: sa mor de inima cand s-a dat jos din masina si s-a napustit spre mine gesticuland, noroc ca a inceput sa-l claxoneze masina din spatele meu...

Am mai patit ceva simlar once, dar atunci a fost mai mult o incurcatura amuzanta, decat scary. Avusesem o zi proasta rau si ma duceam distrusa acasa doar ca, hei, era perioada aia cu reparat drumuri si nu gaseam nici un loc de parcare, chestie care ma enerva teribil, asa ca am intrat pe o alee (de fapt, ceva chiar mai jos decat o alee de bloc, o chestie ingusta, pe care nu se circula asa mult) ca sa pot da cu spatele si sa intorc masina. Bag avariile, dau sa intorc, da' imi suna telefonul. Pana apuc eu sa ma uit cine e, ma trezesc cu o masina in spate care vroia sa intre taman pe surogatul ala de straduta pe care eram eu. Fac semn cu avariile, dau putin in marsalier, incercand sa-i comunic omului ca "stai putin, sa ies si eu de aici". Ala, nimic, in fundul meu, presand si, prin geamul deschis se apuca sa urle la mine ca "hai o data, ce faci, misca-te". Ii spun cu bruma de politete pe care o mai aveam (deja ziua mea devenise extrem de proasta si nervii mei sarisera de pe sine) ca vreau sa dau cu spatele si se apuca sa urle "Da' de ce te-ai varat cucoana acolo, atunci???", asa ca imi sare tandara si urlu si eu "Ca sa intorc masina, desteptule!!!", moment in care pietonii din jur pufnesc in ras iar el se da frumusel la o parte si ma lasa sa trec...

Dupa cum spuneam, asta a fost mai mult amuzant... si am avut si eu partea mea de vina, pentru ca m-am oprit sa ma uit la telefon, insa astazi a fost scary, chiar m-a cam speriat individul. Insa in ambele cazuri eu am vorbit politicos iar respectivii au inceput sa se manifeste ca niste neandertalieni: gesticulau, urlau, vorbeau urat...

Si intre cele doua situatii sunt cativa ani buni- ma uimeste si enerveaza tendinta aceasta de a scoate si deserta sacul cu invective la prima amarata de scanteie (mai ales daca esti femeie la volan)...

No comments: