18 December 2007

Weekend

A nins in weekend, asa ca am iesit duminica, impreuna cu o prietena, eu sa fac poze, ea sa se entuziasemeze la zapada. Rezultatul a fost o plimbare prin Herastrau de aproximativ doua ore in care ne-a nins de mama focului si ne-au cam inghetat picioarele, respectiv mainile dar a fost taaaare frumos.

In plus, ninsoarea acesta ma face experta la deszapezit diverse masini, pentru ca sambata, cand vroiam sa plec de acasa, l-am intrebat pe Bu ce masina sa iau. Aaaaa, zice el adormit, dintre perne, ia-o pe a mea ca tu nu ai roti de iarna. Daaaa, da' vroiam sa o iau pe a mea zic eu. Pai, a nins? Nu, doar ce e de ieri... Pfff, atunci ia-o pe a ta, daca nu e zapada pe jos, dar ai maaare grija!!! Bon, m-am dus cumintica si mi-am curatat masinuta de zapada, pana cand m-am plictisit. Evident ca dupa ce m-am intors acasa a nins si masina mea e iar sub un morman de zapada... Iar ieri trebuia iar sa plec cu masina. Bu zice, de data asta ia-o pe a mea... si imi da cheile. cand ma duc jos: masina lui sub zapada. Pffff, am curatat-o si pe asta- se pare ca am o ocupatie de baza :-).

In rest, sambata am misunat prin oras, apoi am ajuns la film: Busola de Aur care, well, imi pare rau, dar nu m-a impresionat asa de tare, ma asteptam la mai mult... inteleg ca vor sa faca o trilogie, nu stiu, poate urmatoarele vor insemna o evolutie, pana una alta mi s-a parut plina de personaje care nu sunt duse pana la capat, nu apuci sa ti le apropii, povestea nu pare totusi bine inchegata iar realizarea grafica, nu gasesc ca este ceva iesit din comun... Mi-a placut mult Nicole Kidman- costumele ei sunt superbe, extrem de potrivite, de bine gandite, excelent. La fel si demonul, foarte bine gasit cu blana aia lucioasa- aurie. De fapt, ideea cu demonii mi-a placut tare mult.

Dupa film iar am aterizat la noi si, pffff, am luat bataia vietii mele la Rummy- asta si pentru ca dupa ce m-am chinuit 3 sau 4 jocuri sa fac o mare manevra-smechera-extrem-de-dificila ce urma sa mi aduca un punctaj fabulos, Bu mi-a declarat doct ca nu, nu, nu se poate face inchiderea asta cu un jocker, stie el sigur de la mama. Pffff, m-a terminat. Si pfff, era prea tarziu sa o sunam pe mama sa verificam, dar hei, am sunat-o a doua zi si, ce chestie, Bu NU avea dreptate so... he is sooooo busted!!!!

2 comments:

Unknown said...

Mic sfat pentru mainile inghetate de la facut poze: manusi pentru fotografie, LowePro, de la f64.ro sau fotopedia.ro.

Eu mi-am laut ieri si sunt foarte misto...

Da nu tin foarte extraordinar de bine de frig.. :((

Zu said...

Eee, multumesc, e o idee grozava :-))