29 December 2007

Bilant

Bu zice ceva de liste. Sa ne facem si anul asta o lista, asa cum ne-am facut si anul trecut. Hmmm... mda, normal ca in capul meu era o big "to do list pentru 2007", after all, capul meu e non-stop plin de liste si listute, nu stiam insa ca Bu mi-a luat chiar asa de in serios rezolutiile de inceput de an. Adevarul e ca am cam reusit mare parte din ce ne-am propus... si ca aveam o mini lista chiar aici si inca ceva de zis pe aici... asa ca merge incercarea cu punct si de la capat, adica bilant si o noua lista :-)).

A fost un an bun. Primul dupa o serie de ani sumbri in existenta mea. Nu prosti, pentru ca nu ma pot plange chiar asa de tare, insa intunecati si grei. Agitati. Acum pare ca lucrurile incep finally sa-si gaseasca fagasul. Finally, ca incepeau sa ma lase nervii.
Si a fost un an plin, in care multe dintre lucrurile dorite, sau pe care Bu si cu mine ni le-am propus, s-au realizat (plus altele, hmmm, mai neasteptate): tata e bine (yes!!!), eu mi-am gasit echilibrul (sau mare parte din el :-)), am mai mult timp de citit si pictura (nu pe lemn, dar pe ceramica :D), Bu a castigat doua premii in publicitate (eeeeee!!!- unul in tara si unul pe "afara" :-)), lucrul merge- crescut veniturile/ joburile, am investit in hobby-ul meu- fotografia si turns out ca merita asa ca trebuie sa perseverez (la fel si cu ceramica aia), ne-am luat un computer nou si, hei, ne-am mobilat biroul (mare chestie!!!), ne-am inundat sau am inundat vecini (specialitatea noastra :-))), mi-a cazut un copac pe masina, i-au spart masina lui Bu, am invatat sa ne facem mai mult timp liber si sa mai plecam naibii din oras in weekend-uri sau chiar in concedii- am ajuns in Egipt, ne-am vanturat putin si prin Bulgaria si ne-am cocotat si pe Transfagarasan, ne-am facut si mai mult timp pentru prieteni/ filme/ Rummy, ne-am luat canapea si o serie de gadget-uri absoooolut necesare (;-))... ce urmeaza???

Ooooooooooooooo, un an foarte important. Se pun temeliile unor noi inceputuri si se consolideaza ceea ce am inceput sa construim. Avem de finalizat cele neterminate pe anul acesta: nunta si un sistem de economisire bine pus la punct. Nunta is a big thing!!!! Huge thing!!! Makes it a big year for us. Iar pe langa nunta... trebuie sa invatam cu adevarat sa ne bucuram de timpul liber castigat. Altfel am luptat degeaba. Avem nevoie si de o organizare mai buna, pentru ca deja sunt multe de facut pe aici si ne cam ia valul. Apoi, conform principiului nostru "o camera pe an" :-)), sa aranjam sufrageria (wow, ce de idei am pentru biata camera...). Si sa demaram doua noi proiecte, daca se poate, big ones, unul in viata personala si un altul in cea profesionala. Sa vedem cum le dam de capat... Si Bu viseaza o imprimanta cu laser si un GPS (????!!!!). Iar eu vreau sa ma "eficientizez" :D- inca nu mi-e clar cum o sa fac asta :-))... Si mai am de invatat muuuuulte- de citit o groaza de carti de specialitate si da, vreau sa imi refac abonamentul la Institutul Francez si sa ma vantur mai mult pe la ei... si sa-mi comand ceva carti de pe Amazon- la care ma gandesc de ceva timp. Ajunge? Mai adaugam la toate astea si ce mai e si pe lista lui Bu, cu care inca nu am apucat sa discut toate cele... si o sa vedem ce iese...

2008 o sa fie si mai interesant (did I tell you ca 8 e cifra mea preferata???).

1 comment:

Anonymous said...

Îţi doresc 50% în plus peste obiectivele pentru 2008 :).

La mulţi ani!