10 October 2007

Inceputuri de relatii

Ca ziceam de aniversari... it just hit me: eu nu stiu prea clar de cati ani sunt cu Bu, desi daca ma concentrez aflu si chestia asta, insa cu siguranta nu am habar cand anume a inceput, in ce zi anume... Chestia asta ma nedumereste pentru ca atata lume pare sa stie exact ziua in care sa se aniverseze...si ma intreb: cum stabilesti exact momentul inceperii unei relatii???

In cazul unei casatorii e simplu: "in ziua x ne aniversam n ani de casnicie". In cazul unei relatii de genul "ne-am intanit, te-am placut, asta este" e ok, te duci si spui "aniversam n ani de cand ne-am intanit... it amintesti draga cum ca tu purtai rochia aia roz si afara batea un vanticel caldut de toamna???!" :-))

Dar in rest? Cand se spune ca a inceput o relatie: cand te uiti la el si te gandesti ca scrie pe fruntea lui "my next victim"??? :D). Sau cand ai confirmarea ca, hei, "mission accomplished", eu stiu...primul sarut poate, sau primul "te iubesc"??? Sau cand il prezinti celorlalti spunand "prietenul meu"???

No comments: