21 September 2007

Tristeti de toamna



Asta a fost o saptamana de vaicareala. Big time. Asta este, o iau ca atare si move on.
Azi e mai bine (se apropie saptamana viitoare :D). Plus, bonus, am dat o micuta tura prin magazine, iar asta face oricand bine la moral. Pretextul: cadou pentru o prietena. De a carei zi am uitat :-) (facut mea culpa, pus cenusa in cap). Si in urma scurtului raid m-am procopsit cu: doua carti- Murakami, ca, de', aflasem de Dans, dans, dans si trebuia s-o am :D si daca tot eram pe acolo am mai si cumparat "In noapte", plicuri, Dvd-uri, Cd-uri, cartuse de imprimanta (trust me, si astea fac bine la moral) si, my very favourite ones, cercei-cu-catei. Yep. Cercei mici de argint in forma de catei. Pe care m-am grabit sa ii pun in urechi inca din masina. La stop. Hei, eu sunt mic copil, sunt multi nebuni in trafic... Ieri in masina de langa mine era o tipa care isi facea poze singura. Cu un aparat foto, frumusel, il tinea in fata ei si facea cilck-click... Iar azi am vazut alta tipa care tot arunca pe geam firimituri- o fi zis ca e in Hansel si Gretel...

Si... s-ar zice ca sunt ok, insa ceva nu-mi da pace, ca o rana veche ce te racaie din cand in cand. Oare este posibil sa te trezesti judecat, condamnat, impachetat, trimis la inchisoare, inchisa usa, aruncata cheia si tu nici macar sa nu ai habar ce crima ai comis, ca ai ai comis o crima pana la urma??? Si cum e posibil sa te inseli asa amarnic in privinta unui om incat sa-l girezi complet si sa-i detemini si pe altii sa-l gireze si, culmea, chiar dupa ce faptele iti arata ca nu are de gand sa-ti adreseze un cuvant pe tema asta, tu inca sa crezi cu putere ca nu, nu este posibil, este o persoana extrem de integra, care orice ar fi fost, isi rezolva problemele practice sau macar dadea un semn ca intentioneaza sa o faca de indata ce va putea...??? Cum e posibil ca inca sa mai crezi asta despre un om, ca, hei, poate are alte defecte, dar e o persoana mandra si extrem de corecta, cand realitatea te contrazice??? Si cum poate sa iti fie tot tie jena sa aduci vorba despre asta??? Cata naivitate...

Toamna melancolica, tristeti de toamna. Desi, in ansamblu, septembrie- octombrie arata bine:
- vine weekend-ul si am de gand sa ma relaxez/ rasfat
- daca reusesc sa gasesc "negrisorii" :D necesari (nu, nu i-am gasit inca, pfff), o sa am mobila noua in birou
- vine dubla aniversare (Bu si Zu)
- in octombrie plec in concediu
- daca nu se suprapune cu concediul, merg la concertul Deep Purple

No comments: