06 July 2007

Busy

Pe repede inainte, ca peste o ora am "meeting" :D :

- Tata a reinceput sa conduca - hip, hip ura!!! Moralul lui face muult mai bine.

- Am ajuns la politie. Dar nu fara peripetii: m-am dus cu Bu, pe la zece seara cand era full de masini (dar, hei, atunci era politistul in tura) si, exact langa politie am vazut (eram in masina din spate :D) cum o motoreta care venea cu viteza s-a infipt in botul unui 4x4. Vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroum, buf!

- M-am intalnit Alina si am stat la povesti (muuulte) :-)) si a fost fun si, da sunt posesoarea unor minunate DVD-uri cu Anatomia lui Grey, hehehe si, da evident ca ne-am descris complet aiurea de am trecut una pe langa alta dar hei, noroc ca ma gandisem sa-mi descriu si geanta (:-)))

- Am citit un post trist, trist, rau. Deprimant.

- Casuta mea de mail pe Google a ajuns la 84%. Aaaaaaaaaaaa. Acum imi sparg capul incercand sa descarc POP mail. Pe conexiunea mea de acasa se blocheaza iar la office nu merge de loc.

1 comment:

Alina said...

Multe intr-adevar! Cu toate peripetiile, vad ca totul merge inspre mai bine. Iar cu google, da, daca nu ai conexiune buna, cam greu cu downloadul, mai ales ca te lasa oamenii cu atasamente mari :D