19 July 2007

Bu lost in heat

Ieri am fost la sala. Cand am ajuns acasa Bu m-a intampinat cu un "mor de cald", desi statea vioi in sufragerie, unde aerul conditionat muncea din greu. Restul casei: sauna. Evident ca aveam de umblat dintr-o camera in alta si cum plecam din sufragerie se auzea o voce disperata: "inchide usa, sa nu intre caldura!!!". Aveam treaba la bucatarie, vocea dupa mine: "inchide usaaaa!!!". Panica absoluta :-). Intram in baie, vocea avea grija sa reactioneze inainte macar sa apuc sa inchid usa: "nu lasa usa deschisa!!!". Jur ca eram sub stare de asediu: trebuia sa nu lasam perfida de caldura sa bage nici macar varful nasului la noi in sufragerie...

Concluzia a fost ca Bu si cu mine ne-am mutat cartierul general in sufragerie. Sub briza aerului conditionat. Drept pentru care, in timp ce eu ma uitam vioaie si sleepless la Valul pictat, dumnealui, pe jumatate adormit, butona sa faca mai frig, maraind printre dinti: "mor de cald". Care cald, zau asa, ca deja imi trasesem cearceaful peste picioare :-)... ???

Eu de obicei dorm cu geamul deschis. Acum ca sunt in sufragerie, la aer conditionat, totul era baricadat. Welll... de dimineata ma cam sufocam, asa ca a fost randul meu sa marai amenintator din perna, pe jumatate adormita: "fa ceva sa fie aer". Am reusit sa deschid un ochi suficient cat sa vad figura uimita a lui Bu langa mine, comunicand ceva de genul "ce-a patit nebuna???" si am purces rapid la faza doi a atacului, intreband obsesiv: "cat e ceasul", unde obsesiv= mai adormeam putin, ma trezeam si mai intrebam... si tot asa. Drept pentru care Bu a cedat nervos, s-a trezit, a dat drumul la aer si s-a refugiat in bucatarie. De unde s-a intors rapid-rapid, pentru ca "murea de cald". Mda... am deja senzatia ca se repeta :-).

Dupa care, pe un ton foarte hotarat, ma informeaza: in weekend plecam la munte. "...???" zic eu... "mai avem alea-alea de facut prin Bucuresti"... "Nu, nu", zice el cu o voce ferma si incepe sa-mi explice ceva despre 40 de grade, adica 40 de gradeee!!!! si cum ca el nici nu se gandeste sa stea pe aici sa le vaza la fata... Va bene, zic eu, mergem la munte. O sa imi iau laptopul, hardul portabil, dosarele si, hei, ma bate gandul sa iau si imprimanta... :-)

1 comment:

Anonymous said...

Foarte tare! Have fun, eu o sa fiu aici, cu cele 40 de grade :) Si tot cu laptopul, imprimanta and the happy technology bunch :P