03 May 2007

...

Nu imi e mai bine. Poate ca imi este chiar mai rau, nu stiu. Nu mai stiu mare lucru, pur si simplu ma simt obosita-rau. Vreau sa ma var undeva si sa zac acolo, sa nu mai sune telefonul, sa nu mai stiu nimic, pentru ca oricum ma simt ca un mort-viu. Peste evenimentele de saptamana trecuta, care continua, evident, si despre care inca nu pot sa vorbesc, am mai primit urmatoarele "ghionturi amicale" din partea vietii:

Am o falca umflata si arat usor colturoasa :-). Asta din cauza ca am fost la dentist si mi-a facut ceva operatie nasoala, brrrrrrrrrr, si ieri am fost bolnava toata ziua iar azi cand m-am trezit si m-am uitat in oglinda... m-a apucat disperarea. Crunta. Arat aiurea, la naiba, am o falca patratoasa!!!!!

M-a sunat mama. Azi. Sa-mi spuna ca tata se opereaza. Luni. Adica lunea asta!!!! Mi-a cazut cerul in cap. La propriu. Si l-am sunat pe Bro', sa-i cada si lui cerul in cap, ce, doar mie??? :-) Si i-a cazut...

Am gresit o hartie oficiala si m-am certat cu Bu...

Mie imi ajunge. Acum ma gandesc unde sa ma tarasc. Cred ca vreau sa ma bag in pat, sa-mi trag patura peste cap si sa nu mai stiu de nimeni si nimic.

2 comments:

Alina said...

Imi pare rau ca nu e totul mai bine inca. Dar stii cum e, problemele mereu vin toate in acelasi moment. Sper sa treaca tot cat mai repede :)

Zu said...

:-) cred ca meriti premiul de "cititor fidel, sprijin constant", in sensul cel mai bun si putin ironic al ideii. Multumesc.

P.S. Nu am uitat de DVD-uri, dupa ce ma mai linistesc putin, o sa "te bat la cap"...