24 May 2007

Bilant

Ok: daca adunam jumatate de zi fara net (doar un amarat de messenger, acolo) si aniversarea unui coleg- rezulta o preaminunata zi in care nu am facut nimic. Nu am fost eficienta, zero rezultate so far. Eficienta este oricum un cuvant aiurea folosit si un concept neinteresant, nu am chef sa-mi bat capul cu el azi, nu dupa pateurile alea cu ciuperci...

In plus, trebuia sa-mi dau seama ca va fi asa inca de dimineata... cand s-a trezit constiinta in mine si am topait vioaie catre posta sa-mi platesc the very much overdue impozit insa, surpriza... desi la ghiseu nu mai era decat o persoana am fost anuntata ca o sa dureze foaaaarte mult pt ca are 30 de scrisori cu valoare (whatever that means???) si, basic, mai bine revin eu mai incolo. Am abandonat batalia, dar nu si razboiul, asa ca m-am napustit plina de forta la sediul companiei de cablu, sa-mi platesc si aici the very much overdue cablu, so overdue ca la factura asta mi-au si scris saracii ca daca nu virez ceva money in 7 zile gata cu cablul/ televizorul si implicit linistea caminului meu. Insa, surpriza si aici: era 9:00 si ei deschideau la 10:00...

Well, ce sa fac, m-am repliat si am purces catre birou. Unde, dupa cum spuneam, a murit netul si au mai aparut si diverse bauturi si pateute... ce sa mai zic si eu??? Ce mai conteaza ca al meu computer a inceput sa functioneze taman cand mi-am pierdut eu si ultima farama de chef de lucru??? Bleah, afara e frumos, viata e roz, stelele stralucesc, macar mi-am pus muzica pe telefon- see, am facut ceva pe ziua de azi :-).

Totusi nu abandonez complet. Acum ma voi duce sa imi iau noul card de la banca (cel vechi expira) si apoi o sa reiau traseul plata cablu- plata impozit si sper in rezultate ceva mai bune de data asta. Zeii trebuie sa fie cu mine, nu? :-) Si, oricare ar fi situatia, diseara ma voi afla la o terasa pe undeva prin zona Universitatii, asa ca pana la urma nu are cum sa fie o zi proasta, doar una compleeeet lipsita de eficienta :-).

2 comments:

Alina said...

Terasa seara..da, clar, nu are cum sa fie o zi proasta :)

Anonymous said...

S-a lansat un blog destinat discutiilor despre domeniul New Media, Internet, Marketing, Publicitate, produse si servicii, modul in care ne influenteaza acestea viata si multe altele.

E super tare, eu "am fost pe la ei", intra si tu la www.trendagent.ro, sa citesti articolele postate, sa le comentezi, sa spui ce subiecte ai vrea sa fie dezbatute pe acel blog si sa impartasesti parerea si experientele tale.