16 March 2007

Woman in power (crazy one)

Azi. Eu. La stop. Stateam linsitita in masina proprie, gandind adanc la miscarea planetelor in Sistemul Solar si alte chestii de genul asta, cand in gandurile mele se infiltreaza niste acorduri legate de "baietasii mei" si alte probleme de cartier. Ma uit in dreapta, dintr-o masina alba, imi zambea un tip, avand geamul usor lasat in jos si in fundal, dat la maxim, ceva rap de cartier... Intorc privirea albastra si, delicat, click- click pe "botoanele" de langa volan, apas CD si apoi volum: +++++++.Din boxele mele s-a auzit Nirvana.

Kodak moment.

Great feeling...

3 comments:

Alina said...

Chiar ca! Daca as fi putut sa ii vad fata...Oh, well, next time use your new camera :D

Anonymous said...

:)) ...la verde ati facut play?

Zu said...

:D No photos, sorry... Dar pot sa raportez ca tot vineri am mai facut "o cucerire" similara- cred ca era ceva in aer :-))