07 March 2007

Shallow me

Am gasit, agatat de usa, catalogul Ikea. Uuuuuuuuuuuuuu... niiice. Si preturile sunt mult mai rezonabile decat ce imi imaginam eu. Deja mi-am facut semne si semnute si mi-am pus in gand sa dau o raita pe acolo...

Nici cu tehnica nu stau mai prejos: am comandat un hard extern (o bijuterie, arata incredibil de bine...aaaa... si o sa aiba 160 GB!!!!) si un monitor LCD wide screen de la Philips, de 19" si ma tot uit dupa un aparat foto cu zoom optic 12 si blitz incorporat si toate cele (revin cu detalii dupa ce chiar il iau)...

Si, tadaaaam, un domeniu web intreg, nou nout pentru "autopromovare", yep, treaba serioasa :-))). Incluse in pachet si cateva adrese de e-mail ceva mai business-like.

O, da, si mi-am luat si doua sacouri de care sunt taaaare incantata. Si doua tricouri. Negre... Da, amandoua.

Asaaaa... si ma gandesc sa ma fac si blonda (A. nu te mai uita asa socata la monitor :-) ) Mda, blonda??? Hmmm... sau poate doar suvite blonde??? Pentru ca nu, culoarea parului meu nu este blond, desi sunt unii care insista sa ma convinga ca este- asa ca voi repeta o data pentru totdeauna: parul meu este saten- saten deschis!!! Howgh!

Pfff... acestea fiind spuse, cred am sa ma duc sa exersez in fata oglinzii fluturatul genelor...

No comments: