09 March 2007

Sa ne dam seriosi

Pentru ca mai nou latura mea superficiala pare sa domine si ma dovedesc interesata de sacourile de la Zara si de Nelly Furtado (da, asta si asta), sa ponderam putin lucrurile cu ultimele lecturi:



Kobo Abe, "Femeia nisipurilor"
- o carte care m-a cam "speriat"- situatia respectiva mi-a dat o senzatie iritanta, de neputinta. Asta pana pe la jumatatea cartii cand lucrurile prins contur si am inceput sa descifrez mesajul cartii.



Maurice Druon, "Regii blestemati"
- a fost tiparita de Humanitas in sapte volume. O carte pe care o recitesc acum cu mare placere (sunt la volumul 5). O citisem de mult dar nu o aveam in biblioteca si am tot vrut sa o cumpar insa toate cele sapte volume costau cam mult. Recent le-am gasit pe toate cu 50% reducere, asa ca le-am luat, finally.

3 comments:

Alina said...

Femeia Nisipurilor e next on the list. Apropo, mi-a gasit-o o prietena atunci in Auchan :) Abia astept sa o incep.

Zu said...

:-) astept sa-mi spui cum a fost. By the way, pana la urma ai citit "Dune"?

Alina said...

Mai am ultima carte :)