05 March 2007

Likes and dislikes

Ma distreaza Megastar. Ok, kill me if u want, dar imi place sa vad ce fac concurentii, sa recunosc melodiile si, mai ales, sa ascult comentariile juriului. Oooo, asta imi place, comentariile acide.
Imi place si cum arata A. Raicu. Imi place cum isi gestioneaza imaginea, cum si-a gasit un stil si si-a construit o cariera, plecand de la Pro tv acum j'demii de ani. Insa, zau, cand vorbeste ma omoara. Vorbeste plat. Banalitati, repeta cuvinte in draci, ba chiar repeta idei intregi, la distanta de o propozitie, incepe avantat cate o fraza si o termina chinuit cu un cliseu... mooooor. E pacat de emisiune, pacat de nervii mei... vine acolo, frumos imbracata, draguta... si deschide gura si spune niste platitudini de ma doare capul.

Serios, sunt emisiuni pe care nu rezist sa le vad din cauze similare. E o emisiune, "Caminul de 5 stele" sau asa ceva- poate ca ar fi interesante informatiile, insa cand apare Luana Ibaka si incepe sa vorbeasca rezist cam pret de doua propozitii si apoi schimb canalul. In fine, acolo mai am o problema- cadrele alea luungi, insistand pe un obiect pana cand te apuca dracii, eventual cu un "rafinat" zoom in si apoi zoom out de pe nefericitul obiect sau, culmea, tranzitii prin zoom luuuung... Brrrrrrrrrrr.

Mda, am putea spune "cine sunt eu sa dau cu parul", dar, hei, eu nu am pretentia ca pot sa prezint o emisiune. Daca tot te bagi la asa ceva, asigura-te ca ai un vocabular suficient de bogat (un dictionar de sinonime ar fi chiar indicat) si nu incerca sa te dai mai pretioasa decat esti.

In alta ordine de idee: imi place acest clip = ultima melodie a lui Justin Timberlake. Weird, huh??? Dar are un videoclip f.bine facut (finalul e totusi putin cam mult, cade in comercial), cadrele cu el arata chiar dubios de bine- mai ales cand ramane infipt cu bratele larg deschise, iar ritmul acela obsesiv din fundal imi place tare mult. E prima data cand "pic" si eu la o melodie de-a lui Timberlake- pana acum mi se parea un tip imberb si plangacios.

4 comments:

A. said...

Si eu am observat ca a crescut frumos :)

A. said...

si ea joaca bine

Alina said...

Imi place la nebunie melodia asta. Si da, este prima dintre melodiile lui care imi place asa mult :) E ok videoclipul, mai putin sfarsitul.

Zu said...

a, bon, deci nu m-am ticnit chiar asa de tare, mai sunt si altii... :-)) (trebuia sa-i vedeti fata lui Bro' cand i-am spus ca-mi place Timberlake, hehehe)