26 March 2007

I don't like Mondays

I don't like Mondays and Friday I'm in love. Yep, that's my life...

Mondays I wanna shoot the whole day down... Dureaza ceva pana ma dezmeticesc si imi intru in ritmul normal, functionez inca pe inertia weekend-ului, brrrr... Pana cand imi numar toate oasele si imi adun toate gandurile la apel, deja a trecut jumatate de zi... si cumva nu prea am spor in ceea ce fac... si, uf, adevarul este ca nu am chef de nimic.

Pfff... si mereu ma gandesc ca, da, daca mai aveam si lunea libera, sa-mi pun ordine in idei si viata, sa pot face in ea ce trebuia sa fac duminica dar am amanat pentru ca mai vroiam sa ma distrez/ lenevesc o zi...altfel ar fi iesirea din weekend. Sa fie lunea libera :-). Si, daca punem si vinerea la socoteala, cand de pe la pranz incolo oricum bate un vant de party si fun... wow, ce weekend iese! Exact cum trebuie!

Daaaaaaaaaa...propun legea, ordonanta de urgenta, ce vreti voi, a weekend-urilor prelungite :-). Howgh!

No comments: