26 March 2007

De weekend

Hmmm... ce-am facut in weekend...

Vineri am pictat o farfurie de ceramica- am decorat-o cu motive vegetale. Incep sa ma pricep la asta din ce in ce mai bine. Am stat cumintica si am mosmondit la farfurie... in timp ce masina mosmondea si ea rufele la spalat. Cand a terminat, am aflat ca mai pictasem ceva, dar din greseala- rufele lui Bu :D. Le-am facut roz. Sosete roz, lenjerie roz... wow! Si nu nu asaaa, doar cate o pata roz... neeeeeee, le-am facut uniform. Ce figura am facut eu e mai putin important, interesanta a fost figura lui Bu cand i-am explicat ca am incercat sa scot in evidenta latura lui feminina :-)).

Apoi am petrecut. Dubla aniversare, asa ca sambata m-am hahait la un party iar duminica am aterizat la un restauant chinezesc. La ambele mi-am testat noul aparat foto, asa ca lumea a decis in unanimitate ca trec prin faza "micuta japoneza"... Dar ce poze am facut... eeeeeeeeeeeeeee...Interesant la restaurantul chinezesc este ca la toaleta am vazut o pereche de sosete pusa la uscat pe calorifer (???!!!???).

In rest totul a fost ok. Nu am facut nimic altceva :-)) si m-am simtit foarte bine.

A! Si am castigat ceva la o revista (nu, nu am castigat o casa... nici masina...)asa ca azi am sunat sa-mi revendic premiul. Si am vorbit , taca-taca despre ce trebuie sa fac, am lasat nr de mobil etc, etc... iar dupa ceva timp am primit pe mobil, de la respectiva revista, un mesaj promovand avantajele abonamentului. WTF??? Asta e noua forma de spam? Ii dai cuiva numarul de mobil si te trezesti "bombardat"???

No comments: