16 March 2007

Ce mai cauta lumea pe net...

... eu imi caut prietena. Da, pe A., care este plecata din tara de ceva timp si mai nou a disparut complet de pe net. Si este extrem de frustrant sa iti dai seama ca pentru a gasi o persoana (care ti-e prietena de ani lumina) nu ai decat un e-mail, un ID de messenger, un blog si un numar de telefon valabil in Romania. Cat de putin este in fapt si cat de usor poti sa dispari din viata cuiva... Right now sunt usor cam stresata, am in cap diverse scenarii, de la varianta pasnica (plecata "undeva" unde nu este net ???) pana la cea paranoica (patit ceva). Logica imi spune ca exista o explicatie extrem de simpla, banala de-a dreptul, insa capul meu nu o gaseste si ma irita imposibilitatea asta de a da de cineva atunci cand vrei. In curand este ziua ei si cred ca ii voi face cadou o boscorodeala zdravana de genul parinte catre copil: "pe unde imi umblii???" :-).

... imi caut niste norme de blogging, cred. Sunt usor nedumerita care este sistemul pe care se bazeaza relationarile pe bloguri- stiu doar ca "vorbesc politicos" atunci cand imi exprim ideile, si totusi doua comentarii (de altfel chiar unele de lauda, nici macar de polemica) mi-au fost sterse. Iar dupa ce am fost adaugata in lista de "il citesc pe" a cuiva, a trecut ceva timp si am fost scoasa. Ar trebui sa ma intreb de ce? Sa o iau personal? Nu cred. Cred ca "fiecare are dreptul la o opinie", insa senzatia este de usor disconfort- ca si cum am dat candva cu parul si nu stiu eu... Daca am dat cu parul mi-ar placea sa stiu...

Hmmm... poate ca sunt cam stresata in ultimul timp. Dupa ce dau de A., ii trag o sapuneala zdravana si ma apuc sa ma gandesc "de ce scriu pe blog"...

No comments: