19 December 2006

Asta e postul de ieri...

... dar am uitat sa-l postez (silly me :-) )

Aaaaaaaaaaaa! Am varsat cola pe tastatura!!!! Uf, sunt computer user si cola addicted de atata timp si nu am reusit una ca asta... It's so not me...

In rest, mi-am terminat treburile la office pe anul asta. He, he, he. Icewind Dale, here I come! Iar ieri am plecat eu pe jos linistita catre casa si am trecut pe la TNB in fata. F frumos. Era un spectacol de teatru, lume, chioscuri cu diverse bunatati...am dat si eu un tur pe acolo, entuziasmata de atmosfera si..m-a izbit... de la unul dintre chioscuri, unde se vandeau felii de mere coapte, venea un miros ametitor. Mirosul acela de Craciun intr-o cabana la munte, cu zapada proaspata si scartainda pe-afata, cu geamuri mari si caldura in casa, cu copii veseli, globuri sclipind in pom... uf, miros a la Proust care insa te trimite intr-un viitor posibil. Tare frumos a fost.

No comments: