12 September 2006

Agonie si extaz

S-o luam cu inceputul: extazul- WASP vine in Romania!!! Am vazut afisul concertului in B24 Fun si a trebuit sa il citesc de doua ori sa ma asigur ca nu visez. The Crimson Idol este albumul meu preferat, albumul complet- opera rock in care fiecare piesa cade perfect in locul ei, totul se leaga si se incheaga formand unul dintre putinele albume din care nu poti sa spui ca asculti doar o piesa sau alta, il asculti pe tot, cap-coada. Wow- stiu fiecare vers, fiecare acord...si acum am ocazia sa-i vad pe viu! Sunt extrem de fericita si nici nu ma gandesc sa nu ma duc. In octombrie e ziua mea si primesc un cadou grozav!

Si aici vine agonia- ma chinui sa cumpar bilete. Nimeni nu pare sa vanda... nu gasesc... si zau ca nu am de gand sa ratez concertul asta! Asa ca: de unde naiba pot sa iau si eu bilete???!!

No comments: