13 May 2015

Distractia de ieri

Am fost la medicul de familie. Pentru carduri, pentru a ne mai vedea la fata, pentru diverse acte, ca sa vada copiii (e si pediatru)... Partea interesanta e ca de la ea in mall sunt doar doi pasi asa ca, daca tot aveam nevoie de pijamale pentru copilul mare care a crescut prea mare, am facut si cei doi pasi. Imediat dupa ce zana mica a terminat incantatia cu "frica" la doctor si a descoperit ca e doar un control de rutina asa ca a inceput sa dea indicatii de genul "inima", ca sa-i asculte si inima (evident ca la rugamintea doctoritei de a ii arata unde are ea inima carliontata a indicat orice altceva, respectiv burta si soldul). Si imediat dupa ce am descoperit ca nu, eu nu sunt asigurata (wait, what?), ma scuzati, ma duc sa ma dau cu capul de un perete, cum naiba sa nu figurez ca asigurata, nu se poate asa ceva...

Chestia e ca uitasem cum e cu trupa la cumparaturi. El a ochit niste tenisi pentru care a facut o pasiune brusca, plus doua tricouri (frumoase, e adevarat) si cred ca ar mai fi luat jumatate de magazin daca era dupa el. Ea a scos de pe raft, cu un fler incredibil, una dintre cele mai haioase si simple rochite (nope, nu Elsa, nu kitch, stam bine), dupa care, pentru ca nu intelege inca bine conceptul de "masura/ numar la pantof" a luat orice pantof i se parea ei ca arata bine si s-a chinuit sa si-l vare in picior (in unii inota pur si simplu, cu altii nu avea nicio sansa). Tot pentru ca nu intelegea cum e cu masurile se cam invartea pe la raionul de bebelusi, deci 0 sanse sa o incapa ceva haine de acolo... Si da, pasiunea este pentru rochite, rochite, rochite sau fustite, nu mi-e clar de unde/ de ce, daca era dupa mine doar in pantaloni statea insa bon, eu le-am pus hainele in niste sertare mari la nivelul lor si isi cam aleg singuri cu ce vor sa se imbrace dimneata. Domnisoara face uneori niste combinatii naucitoare (de ex fusta roz, colanti cu dungi cu alb/bej/roz, tricou cu dungi galben cu gri si deasupra tricou cu maneca lunga cu dungi verde cu gri - macar erau toate cu dungi, avea ceva unitate stilistica :P), insa in 90% din cazuri baza e compusa din chiloti cu "Fulger McQueen" (obligatoriu!) si rochie sau fusta :-)).

No comments: