05 March 2015

Scena de seara

Trec prin sufragerie, in drumurile mele de dus-adus-organizat ceva si aud urmatorul dialog:

- Te iubesc! zice omuletul
- Nu!!! exclama bebeluna
- Ba da! Cand un frate mai mare iti spune ca te iubeste, nu spui nu! explica el ferm

... imi rad in barba si imi continui drumurile prin casa, pentru ca, dupa cateva minute, sa ma intersectez cu ei pe hol - ea fugea de el

- Nuuuuuu!!! maraie ea nemultumita, trecand in fuga pe langa mine
- Te iubesc! insista el, urmarind-o... dar ma vede si imi lanseaza din mers cateva lamuriri: Nu intelege! zice el, uitandu-se la mine cu expresia aia tipica de preadolescent intelept. Dar nu e nimic, ma descurc eu, ma linisteste el si pleaca strigand dupa ea: Te iubesc foarte mult!

1 comment:

Vio said...

:))) Insistent tanarul:))
Bravo lui! Bravo si ei, ca nu-i usor increzatoare.:)