30 January 2015

Vizita la mine in sifonier

O cunosc pe Gabi Urda de mult, ne-am intalnit cu ocazia unui eveniment pe care il organiza ea, ca om de PR. Tin minte ca am remarcat imediat cum era imbracata si imi aduc aminte ca era ceva cu un usor aer retro parca am o imagine vaga legata de niste margele galbene si ceva gri (cred). Asta se intampla in 2013. Mnope, de obicei nu retin cum se imbraca lumea insa ea mi-a produs o impresie puternica. Am ramas in legatura si ii tot vedeam pe FB blogul si activitatea conturandu-se tot mai clar pe zona de moda/ styling/ consiliere - m-am bucurat pentru ca mi se pare ca i se potriveste manusa, e clar zona ei de expertiza si, da, pasiune.

Interesant este ca Gabi este implicata acum in campania "Esti unica, alege personalizat", primul proiect al Parenting PR - pasul inainte al Anei , vocea din spatele blogului Mamica urbana. De ce interesant? Pentru ca atunci cand am aflat de Parenting PR m-am gandit ca este pasul firesc pentru Ana, continuarea logica a tot ceea ce a facut pana acum si chiar ma uitam incantata ce frumos "creste" profesional :-))).

Continuarea? Neasteptata: Ana mi-a propus sa ma intalnesc cu Gabi si sa "ii fac cunostinta" cu sifonierul meu iar eu am zis da, fara sa clipesc :-). Mai ales ca a sunt in cautarea unui stil care sa ma defineasca mai bine, acum ca mi s-a stabilizat si mie viata dupa primii ani ai copiilor. Sunt intr-o perioada in care simt nevoia sa fac o serie de lucuri pentru mine, e un proces de durata care a inceput anul trecut si implica mai mult timp, rabdare si atentie pentru propria persoana, regasirea si redefinirea mea si a pasiunilor mele (da, aici intra cartile, asta mi-a iesit anul trecut).

Sincer, credeam ca Gabi imi va spune ca am multe haine banale si ca nu am suficiente culori. Pentru ca sunt o persoana care lucreaza intr-o zona artistica, de "creatie" si ma gandeam ca imaginea asta lipseste acut din garderoba mea. Well, nu, nu mi-a spus asta. Si nu, nici nu e critica si nici nu vorbeste pretios  - asta in cazul in care exista vreun dubiu. E foarte relaxata si e o placere sa vorbesti cu ea despre tot si toate, pe noi ne-a furat timpul discutand despre culori (slabiciunea mea, "colectionez" nume de culori si nuante aparte), psihologie si branding personal siii... nu mai stiu, ca am vorbit muuult :D.

Concluzia este ca am facut alegerile vestimentare corecte. insa aveam nevoie de un impuls sa le combin creativ, sa indraznesc. Prinsa intre scutece- bebelusenie si alergatura mamiceasca am trecut la varianta functionala, sport si am uitat sa-mi privesc garderoba si dintr-o alta perspectiva. Cumva era ce cautam si eu, o noua perspectiva, insa nu m-am asteptat ca raspunsul sa fie fix sub nasul meu si ca Gabi sa mi se spuna ca am facut alegerile vestimentare corecte - ca imi cunosc silueta si tipologia si aleg croielile care ma avantajeaza si culorile potrivite. Ha! Bun asa.

Ce imi lipsea mie era impulsul de a ma '"juca"si deja mi-a dat o serie de idei, mi-a raspuns la intrebari si am acum in carnetel o lista cu cateva  sugestii de haine. Si stiu mai multe despre ce mi se potriveste si ce nu, am mai multa incredere in mine si ce alegeri sa fac pe viitor si chiar am aflat cateva tips&tricks faine.

Ah, si am o noua idee fixa: pantofi oxford - imi trebuieeeee...

No comments: