27 January 2015

Top o' the mornin' to ya

Aseara aveam scrisa in cap o ditamai postarea pe un subiect care m-a pus pe ganduri. Asta pentru ca blogul acesta este locul in care bat eu campii cu gratie si de obicei plec, evident, de la o idee care ma preocupa si pe tema careia sunt in stare sa procesez numeroase paragrafe mentale.

Doar ca... ieri m-am dus pana la Biblioteca Franceza, cu chiu cu vai, doar ca sa ma bata vanturile si sa ma mohorasca si mai tare vremea rea, ca ea saraca era inchisa luni. Iar azi de dimineata copila s-a trezit la 4.30, din motive necunoscute mie, dar extrem de vioaie si incredibil de pusa pe treaba: vreau mancare, vreau suc, vreau desene, vreau haine, nu vreau chilotii astia, nu vreau sosete ci dres, e rece sucul?

Pe la 8.00 am clacat, m-am bagat in pat si i-am zis lui Bu sa o ia si sa plece cu ea, ca totul e pregatit (ghiozdan, etc). S-a intors sa ma intrebe unde e nu-stiu ce. Apoi sa mai caute ceva. Dupa care a revenit scotand fum ca fata nu vrea sa se imbrace, nu se intelege cu ea. Mbine, zana se ascundea si se distra de minune refuzand sa se imbrace - i se parea un joc fabulos. Am momit-o sa vina explicandu-i ca punem bluza cu Minnie si am reusit sa o impachetez. Dupa care si-a turnat apa pe ea, asa ca ne-am chinuit sa schimbam bluza. Si sa o convingem sa se imbrace pentru afara (geaca, cizme etc.). I-am pus si lui compresa cu spirt (e bolnav). I-am mai dat nu-stiu-ce.

Intr-un final au plecat si eu am ramas confuza cinci minute, intrebandu-ma daca sa mai incerc sa dorm sau sa ma trezesc de tot. Doar cinci minute, ca m-a sunat Bu ca si-a uitat ochelarii in baie. Asa ca am plecat in trening si papuci pana jos, sa-i duc ochelarii la masina.

Si eu care planuiam sa ma trezesc linistita si sa ma apuc organizat si cu forte proaspete de toate lucrurile pe care le am de facut...

Sigur. Iata-ma-s, proaspata si vioaie, gata sa ma apuc de o noua zi de munca.

2 comments:

Vio said...

Pai nu-ti mai poti dori nimic dupa asa o dimineata perfecta:P

Ioana said...

Enjoy! Si baga fuel=cafea :)). Vorba lu' Vio, asa o dimineata perfecta :)).