08 December 2014

Doctorita bolnavioara


Mai intai am sa divaghez nitel: nu sunt din categoria celor care s-a declarat ferm ca fiind din tabara cu Pro tv in razboaiele de emisiuni (Masterchef - Iadul bucatarilor si Vocea romaniei - XFactor). Eu ma uit la toate linistita, mi se pare ca sunt diferite si ca prea e la moda sa emitem pe fb sentinte adresate direct unui trust sau altul (am sa precizez doar ca ma termina cazurile sociale si momentele dramatice prea mult lungite). Si nici nu mi-am ales inca favoritii, insa... insa:


Revenind la oile mele, domnisoara e bolnava, sta acasa, se joaca. So far mi-a ascultat inima cu stetoscopul ei de plastic de vreo patru ori, mi-a facut vreo trei injectii imaginare si cam cinci ceaiuri mici de jucarie. Care il trateaza pe care? :D

P.S. Urasc ceaiul... :-))

E adevarat ca nici eu nu-s in cea mai buna forma. Mi-e somn si mi-e o poftaaaa de ceva bautura calda cu cafea... uf. Dar nu pot, tensiunea mea a luat-o pe coclauri saptamana trecuta, incerc sa stau cuminte in banca mea. In plus, am citit pe nu stiu unde ca nu ne-a vizitat vreo raza veritabila de soare cam de douazeci si ceva de zile incoace - well, ii duc lipsa. Ieri am inghetat doar din doua drumuri la masina, ma durea capul crunt.

No comments: