28 November 2014

Bucurie cu aroma de brad

Si cum stateam eu linistita... imi suna telefonul: o balmajeala ciudata la telefon si concluzia, ca urmeaza sa primesc niste flori. Secret... What? Nimic n-am inteles. Eram in ceata.

Am primit asta:


Nu stiu cat se vede in poza, dar e mare si tare frumoasa si e primul ornament de Craciun de anul acesta. Si a venit intr-o zi cam tulbure si usor trista pentru mine, pentru ca Ada parca stie sa nimereasca fix zilele in care mi-ar prinde bine o bucurie. Ada e parte din familia mea (e nasa bebelunei) si e prietena mea si ne leaga un fir rosu care iata ca strabate continente intregi.

2 comments:

Loredana said...

Foarte frumos ornamentul! Sunt convinsa ca va insenineaza chipul ori de cate ori privirea poposeste asupra lui.

Zu said...

Si lumanarea e grozava - e calendar de Advent si in fiecare zi o lasam sa arda doar cate puin, pana la Craciun...