31 October 2014

Micul afacerist

Eu nu am un  Lidl aproape si nici nu merg des pe acolo, asa ca Stikeez m-au ocolit cu gratie pana cand a aparut in casa mea o broscuta cu ventuza. Miiica...
Mi-a dat-o R. V. (coleg de grupa cu el), a declarat copilul, iar eu cum habar nu aveam ce e aia, am lipit-o pe un geam si am uitat complet de ea cam doua saptamani bune.
Pana cand a mai aparut ceva: o ratusca. Tot asa, de la gradi. Infipta si ea pe geam, doar ca ratuca asta a inceput sa genereze conflicte: era a lui dar ea era topita dupa ea. Scandal si circ.

Asa ca m-am dus la Lidl si am primit doua sau trei pachetele pe care le-am desfacut pe sest in masina, in speranta ca dau peste o ratusca. N-am dat, dar am gasit un caine si o girafa pe care i le-am pasat ei, si inca o creatura ciudata care a ajuns la el, eu incercand sa echilibrez balanta.

Deci el avea trei. Dupa care... n-am inteles cum, ce a facut, cum s-a invartit, ce a negociat la gradi insa a ajuns la un total de 9 fara ca eu sa ii mai iau ceva. Adica majoritatea obtinute pe cont propriu, plus o dublura (un porcusor) pe care i l-a adus generos acasa surorii lui. Nu stiu ce a facut: a schimbat broasca pe un iepure, a primit dublurile altora, apoi a facut din nou rost de o broasca (acum are si broasca si iepure), imi vorbeste folosind cuvinte ca "dubluri" si "schimb"... m-a ametit si m-a impresionat.

Ieri am mai facut un drum pe la Lidl impreuna cu mama, asa ca amandoua am primit un pumn de dracii din astea mici. Din pacate nu oita, care a devenit obsesia lui...  Acum colectia lui contine 15 creaturi. A ei... nu mai stiu. S-au mai adaugat cateva, a pierdut girafa si porcusorul e dat disparut, dar altfel e si ea disperata dupa ele, ca sunt miiiiciiii (!!! ceea ce le face si atat de usor de pierdut, grrr).

So, eu i-am dat lui 7. El a reusit sa-si creasca toata colectia pana la 15.

2 comments:

Ioana said...

Respect pentru pitic!

Zu said...

:D multumesc