09 October 2014

La Boomerang, la maraton

Sambata am fost invitati de Boomerang sa sustinem (sau sa participam) la Cursa Copiilor din cadrul Maratonului International al Bucurestiului si am ramas surprinsa. Wow!!! Nu stiam ca e un eveniment de asa amploare si sper (sperrrr, ca al meu e genul care nu se duce, nu face, nu se baga) ca poate si piticul meu va alerga data/ datile viitoare. Mi s-a parut grozav.

Acum a fost "de testare" si o mare noutate pentru mine. Nu m-am asteptat sa fie atat de multa lume, asa ca am luat si bebeluna iar domnisoara s-a cam speriat de multime (motiv pentru care eu ma salutam cu Mamica Urbana si White PR in timp ce ma uitam peste multime incercand sa-mi dau seama unde mi-a disparut sotul cu copila :D). Si nu m-am asteptat sa fie atat de frig, norocul meu cu benitele Boomerang, au mai salvat putin situatia iar mandra s-a gatit imediat, curioasa :-).

Mi-au placut mult activitatile si am ramas fan al aparatului de masurat intensitatea tipetelor, ha, how cool is that! :D Mai era si activitatea de pescuit, mare magnet pentru cei mici, insa imaginea mea preferata este asta:



pentru ca imi aduce aminte de Gogoasa (nepotul meu, mare fan Scooby-Doo, posesorul unei familii intregi de plusuri Scooby-Doo de diferite dimensiuni) si de imaginea aceasta, iata, paralela peste timp:


... plus de faptul ca intr-o vreme pe langa blocul meu parca o camioneta Mystery Machine  fix cea din desenul animat, iar eu, matusa "dresata", reactionam prompt si incercam sa aflu ce e cu ea, a cui e, ce face, cum sa fac sa i-o arat nepotului - bref, masina aceea ma intriga teribil. Mdap, Scooby-Doo e un personaj prezent in viata mea inca de dinainte sa am copii - stiam desenele, personajele, jucariile... tot.

No comments: