09 September 2014

Sick as a dog (sau patru?)

Intai a plecat el. Sotul. Cateva zile la filmari, in alt oras. Timp in care am sculat copiii, i-am imbracat, apoi  am suit in masina copiii, am mers la gradinita, dat jos copiii, lasat unul singur la gradi, suit pitica in masina, mers acasa/ parc/ masa/ culcare... si iar in masina, gradi, sus-jos din masina... parc... ture... culcat un copil, apoi culcat al doilea copil seara... si prabusit mai apoi. Imediat mai apoi, ca nu mai aveam energie de nimic. Inutil sa spun ca in tot timpul asta eu mai si lucrez. Am noroc sa am un program flexibil, dar de lucrat tot lucrez. In fine, u get the picture, it was lovely.

Apoi s-a imbolnavit primul copil, fix in noaptea intoarcerii sotului. O gastroenterita virala. Lovely night. Am plecat la munte in weekend, terminati dupa o saptamana de balamuc, in ideea de a ne relaxa si a ne detasa nitel de toate cele. Right, ne-am petrecut weekendul si mai ales minunata noapte de weekend cu copila bolnava in brate, terminati. Apoi am picat eu. Rau de tot, asa de rau nu stiu sa-mi mai fi fost, crunt-crunt. Am bolit doua zile, abia ieri am reusit sa incep sa gandesc limpede. Doar ca, mdap, s-a imbolnavit el. Sotul.

Lovely night, lovely day si lovely zi de Sfanta Maria ieri, cu doua Marii in casa si boli cat cuprinde... In acest context, e de inteles de ce copila are o preocupare clara, din categoria "caca" si "nu caca"si enumera tot ce prinde, ajungand pana la minunatii ca "tutu nu caca" sau "apa nu caca".

No comments: