22 August 2014

Wishlist

Boon, m-am abtinut ce m-am abtinut dar hai, sa dau si eu cu lista mea de pamant, mai mult sau ma putin utopic. N-o sa trec vila cu piscina, insir restul :D.

 O geanta de la FurgaMurga. Probabil verde.



O geanta de la JumpforPaper (da, sunt reale).



"Ceva" de la B Streetshoes. Preferabil cu pene de paun.



O lucrare semnata de Madalina Andronic , Edith Pojum ., Cristina Moise . si/sau Cristina Barsony .



 Condimente NoMU.



Vesela noua in bucatarie. In special castroane/ boluri pentru cereale. Verde, dar care verde?



Un parfum. Inca nu stiu care, dar musai cu lamaie, portocala, ceva verde... pe acolo. Ceva fresh si/sau spicy.

4 comments:

Piersi said...

Wow. Vesela aia de bucatarie arata intr-un mare fel. Am intrat la ei pe site, doar ca nu inteleg nimic. Vad doar poze frumoase. Ai idee de preturi?

Vio said...

Vai de capul meu cum arata pantofii aia...am stat si-am balit la nshpe perechi...ce binje ca n-am bani(acum..?) si nu trebuie sa aleg:)))

Zu said...

@Piersi: nu :-(, dar am translator in familie asa ca o sa intreb si mai stiu ca au magazin la Brasov (poate si in alte parti...)

Zu said...

@Vio: :-)))) si eu