23 June 2014

Back in the USSR (pardon, RO)

Fuseram la mare cu trupa. Raportul fulger al concediului nostru de familie Bu si Zu este cam asa:

Day 1 a devenit Day 0, ca de plecat am plecat cu o zi mai tarziu la mare deoarece yours trully a UITAT sa ridice pasaportul copilului. Sa il ridic, ca de depus depusesem actele la timp. Da, stiu, cum naiba am reusit sa uit, well, nu stiu nici eu, dar am reusit mega-performanta si momentul priceless in care noi plecam duminica si sambata de dimineata mi-a cazut la propriu cerul in cap si ne uitam nauci unul la altul ca nu, la pasapoarte nu e deschis, well, a fost udat cu multe lacrimi din partea mea. Din alea... de sarea camasa pe mine de draci si jale.

Day 1 - fata s-a indragostit de un catel de plus dintr-o benzinarie. Wow-wow in sus si wow-wow in jos, bon, am dobandit un nou pasager.

Day 2 la mare, uraaa, prima zi plina pe plaja, fac greseala sa intarzii nu-stiu-cu-ce-urgenta si Bu pleaca inainte cu trupa. Cand ajung si eu pe nisip, aflu ca omuletul a fost dat de al meu sot cu crema de scutec a bebelunei, pe post de crema de protectie solara, ca a crezut "ca aia e". Nu era :D si copilul era usor nemultumit de textura ciudata a cremei cu care fusese uns din cap pana in picioare cu sarg (realitatea e ca era o marca noua, primisem cadou o crema frantuzeasca si o pusesem in geanta de plaja).

Day 3 (cred) - roata de la bicicleta secundara a copilului a cedat nervos si s-a exfoliat de tot, ca era cauciuc vechi si a decis ca momentul ideal sa cedeze e la zeci de km. de tara, uraaa draguta mea.

Day 3 - fata s-a indragostit de un scaun de masaj din cele in care bagi o fisa si munceste singur si l-a facut tronul ei propriu si personal. Nope, pe asta nu l-am luat acasa.

Day 5 - am gasit o tufa de levantica. Provence mon amour.

Cam asa. In rest, soare, mare, balaceala, balamuc.

4 comments:

Vio said...

:)))crema de fund:)))
ha, io care credeam ca a mea jumatate le face pe cele mai cele:)
(gen: " Vio, cum i-ai bagat tu tricoul asta pe cap, uite, eu nu-l mai pot scoate...-in acest timp copilul chitzaia deranjat cu capul prins in tricou-." "pai..daca ii deschideai nasturii cred ca iesea mai usor" :P)Well...noi sa fim sanatosi! Bine-ati revenit:)

Zu said...

:-)) al meu se pare ca tine mortis sa nu isi piarda titlul de "cel mai cel" dar uite ca si eu, pfff, cand le fac, apai le fac late...

Vio said...

Bine, adevarul este ca faza cu pasaportul cred ca a egalat (poate chiar si depasit) pe toate cele facute de jumatatea ta. :))

Zu said...

Vio: si am antecedente... http://zu-zuzi.blogspot.ro/2010/06/cand-zu-e-mai-zu-decat-zu.html :D