21 May 2014

Biciclim, biciclim



Pentru ca vine vara (bine-mi pare) si vacanta cu ea cu tot (cu trenul din Franta), eu visez la o bicicleta si am mare nevoie de un sfat, o maslina, o recomandare de la cine stie, pls. Iata si brieful:

- sa fie de dama
- se fie pliabila

- sa se plieze repede si usor
- sa fie mai joasa (mi-e cam frica de bicicletele-cocostarc)
- sa fie usoara, sa o pot cara eufara sa mor dupa aceea
- sa intre in portbagaj sau undeva pe locul din fata, ca mai am si bicicleta cu roti ajutatoare a copilului mare
- sa o pot manevra eu, avand unul sau doi copii dupa mine - adica sa o pliez, sa o cocot in portbagaj/ masina pe undeva, sa merg pe ea (nu-s sportiva de fel), sa o sui cu liftul la etajul 8, repet, avand 1-2 copii mici dupa mine

Soooo... idei, recomandari, pls?

2 comments:

Anonymous said...

Salut Alina, stiu la ce te gandesti si eu am aceleasi dileme desi nu trebuie sa car pe nimeni dupa mine. De multisor ma uit la asa ceva http://www.fitmax.ro/City_Trotineta_adulti_Roti_16_inch_Maxim_100_kg-p-1956
Mi se pare mult mai usor de manevrat si m-as simti in mai multa siguranta pe el decat pe bicicleta.
Sunt mai multe modele, ai de unde alege.
Cred ca pentru tine ar fi si mai utila ca ai putea "cara" minimum un copil in siguranta.
Va pupam Andi si Zoli

Zu said...

Ce faina e! Pfff, acum ai introdus o noua variabila in ecuatie... :D