13 February 2014

The secret life of Pou

Tableta pe care copilul meu se juca la bunici diverse mizilicuri de colorat, invatat litere si alte minunatii, a ajuns la mine acasa. Eu insa, hmmm... sunt o mama cu reguli, asa ca nu folosim tableta zilnic. Howgh!

Ieri mi-a atras Bunu atentia sa am grija de nu-stiu-ce creatura, Pou, ca daca nu intru din cand in cand pe tableta sa-l vizitez o sa moara de foame si alte alea (si traumatizam copilul :P). Seara l-am gasit pe bietul Pou jigarit, mizerabil, cu un termometru in coltul gurii si o figura demna de toata mila. L-am spalat, i-am dat sa manance (insa intai m-am dus la magazin dupa mancare, creatura golise frigiderul), i-am dat si medicamente ca era foarte bolnav deja, l-am scos afara, m-am jucat nitel cu el sa-l inveselesc si apoi i-am stins lumina si l-am lasat sa doarma.


No bine, m-am procopsit cu o alta distractie saptamanala: sa intru pe furis la Pou si sa am grija de el... Si sa nu uit sa fac asta, cel putin pana cand ma decid daca sa ii pun responsabilitatea asta in carca celui mic sau nu. Eh, bon, inca o gura de hranit (oare sa-i cumpar predominant alimente sanatoase?)! Macar asta se culca fara discutii :-)

No comments: