27 February 2014

Spontaneitate

Spontaneitatea pare sa fie modul in care imi ies niste lucruri faine zilele acestea si, culmea, pare sa fie singura modalitate :-)). Cat am petrecut pritocind planuri si schimband idei in stanga si in dreapta, nimic n-a iesit, timp irosit... insa cu spontaneitatea... am ajuns departe :D.

Spontaneitatea m-a dus la petrecerea Disney Junior - am inhatat copila si dusa am fost. In fine, intai mi-am cautat masina (mereu uit unde o parchez si il tot intreb pe Bu, care ultima data chiar m-a informat ca "asta e o intrebare aiurea, iti dai seama, nu?" - dar realitatea e ca uneori o vede cand vine acasa si cauta un loc de parcare pentru propria lui masina) si apoi mi-am incuiat sotul in casa, iar abia apoi am ajuns la aniversarea Disney Junior. Btw, a implinit doi ani, nu-mi aduc aminte cum era fara Disney Jr., voi va aduceti? Bine, eu sunt din cei care au facut cerere la UPC sa introduca si ei canalul acesta, ca la noi nu se vede prin toate casele prin care bantuie copiii mei (la noi si la cele doua familii de bunici). So, a fost fain la party - chiar fain, am fost cu Ada si noi am stat cu cele doua copile mai mici, transformate temporar in stanci de neurnit stanga dreapta in timp ce copila mare ( a ei) se zarea undeva pe scena distrandu-se de mama focului. Dupa care pitica mea a prins niste creioaneeee.... aaaa... iubeste creioanele, nu le-a mai dat drumul, am facut ture-ture prin libraria Humanitas cu creioanele in mana :-))). Singurul meu regret a fost ca eram inconjurata de carti (e o librarie grozava, cu cafenea, fotolii comode si pereti ticsiti cu carti, locul prefect sa-ti tragi sufletul in tihna) si n-am avut cum sa stau sa ma uit la ele, trebuie sa mai lucrez la spontaneitate pe partea aceasta.

Dar mi-am scos parleala cand am ajuns cu domnisoara la Carturesti, in mansarda de la Verona. A plimbat dansa o cutie mare cu ceva puzzle (avea maner, ha, se tinea ca o geanta) si a cercetat curioasa toooot ce era pe rafturi (mai mult jucarii, carti mai putine)... am avut si eu timp sa ma uit, sa decopar "maica, ce-au mai inventat astia" si sa ma decid ca imi trebuie un camion de bani sa le cumpar pe majoritatea pentru mine. Vaaai, cate jucarii educative faine. Vaaai, cate dracii grozave in zona de papetarie, febletea mea, ma topesc dupa chestiile de genul asta. Vaaai, le vreau pe toate, am avut o copilarie lipsita de asa minunatii (dupa blocurile gri si comuniste), simt nevoia sa-mi scot parleala...

Si tot spontaneitatea m-a luat pe sus de cateva ori si m-a facut sa scot si eu capul din casa, la o barfa scurta (uneori ridicol de scurta, dar cand se aliniaza astrele nu te plangi, turui ca sa ai timp sa povestesti tot ;-D).

Asa ca yay pentru spontaneitate, sa-i uram viata lunga! :-)

No comments: