11 February 2014

Lecturi online

Azi mi-e somn. Tare-tare, pentru ca cea mica s-a trezit la 4 dimineata si n-a fost chip s-o adorm la loc. S-a dovedit ca ieri bebeluna noastra cea curioasa s-a ridicat frumusel pe varfuri si s-a servit din castronul cu salata de vinete iar micul gest s-a intors impotriva ei undeva in plina noapte. Asa ca nici eu n-am dormiiiiit :-(...

Insa undeva intre doua picoteli si un alergat dupa ghemul de energie in care se transformase copila, mi-am adus aminte ca am o lista cu "adunate de pe net" si m-am decis sa desert sacul:

- de pus pe ganduri:Fixed vs. Growth: The Two Basic Mindsets That Shape Our Lives

- in cazul in care erati pe punctul de a ceda nervos in fata crizelor de tantrum, voila: "a child who is concentrating on doing something with his hands and absorbed in that activity isn’t interested in throwing a tantrum. He’s too busy. " :-))))))

- optical illusion: enjoy! :D

- un infografic simpatic despre cupluri

- alt infografic: de cate ore de somn are nevoie un copil?

- n-am idee daca am mai dat share la asta sau nu, dar zau ca-mi place copilul asta...

- demential, demential, pentru o portie buna de ras: 30 Reasons Why James Blunt Won At Twitter In 2013

- inca nu m-am decis daca "nu-i bai" sau "e mare bai", ma mai gandesc: 'Help, My Eyeball Is Bigger Than My Wrist!': Gender Dimorphism - Disney

- tips&tricks: unele dintre ele sunt chiar reusite

No comments: