22 January 2014

Grey's Anatomy

Daca sunteti ca mine, cu o bucata buna de viata impletita cu serialul Grey (am petrecut doua sarcini cu acest serial :D), apai voila ce-am gasit, un test funny.

In fine, pe mine m-a ametit... Pentru ca am ezitat la ce bautura sa aleg, ce film (pe unele nu le stiu) si cam care e ideea mea despre o seara romantica, prmele alegeri facute m-am transformat in Meredith Grey. care pe mine ma oboseste tare si nu e nici pe departe favorita mea din tot serialul, ce sa ma mai si regasesc in ea. Asa ca am schimbat cele trei raspunsuri, zicandu-mi ca acolo e buba, ia sa vad eu cine sunt cu adevarat. Mdap... Cristina Yang.
Asadar am o dubla personalitate naucitoare formata cumva din extreme. Stau bine.

Acestea fiind zise...

4 comments:

Piersi said...

Mie mi.a iesit Cristina. E si preferata mea din serial. :-)

Anonymous said...

eu sunt miranda bailey :),imi place de ea si chiar ma reprezinta descrierea.
felicia

Zu said...

@Piersi: la mine nu stiu care e preferata. Stiu doar ca Meredith nu e. Si nici Cristina. Asa ca m-am ametit :D

Zu said...

@Anonymous: Aaaa, Miranda imi place mult.