12 December 2013

Pentru Maria :D

Mandra nu doarme. Ar trebui sa doarma insa nu doarme, nu doarme, nu doarme - ii aud pasii mici pe hol cum tropaie de zor in timp ce eu ma ascund in birou. Lucrez. Sau lucram, mai exact, doar ca m-a intrerupt un curier cu o punga maare verde in care se afla un pachet de scutece absorbante.

Aaa, bon.

De la Farmaciile Dona... care au de acum scutece la preț de hipermarket. Pentru oricine stie cat costa un pachet de scutece si care e diferenta dintre pretul din farmacie si cel de la marile magazine, asta e o veste al naibii de buna. Mai ales daca aveti o farmacie Dona la o distanta "de mers pe jos" :D. Eu am una pe strada, am si card, imi place ca fac diverse lucruri in laboratorul propriu - preparate pe care nu le gasesc chiar peste tot si de care mi s-a intamplat sa am nevoie.

Multumesc si multumesc si echipei din spate (Free Communication) care chiar m-a impresionat. Pentru ca cineva si-a dat silinta sa caute varsta copilului meu si sa aleaga fix marimea de scutece de care are nevoie. Si pentru ca scrisoarea era "cu adresant" si incepea frumos cu "Draga mamica de Maria". Nu, pe fata mea nu o cheama Maria (mai precis o cheama si Maria :D), dar eu nu prea scriu pe blog numele copiilor mei. Asa ca apreciez efortul depus de cineva pentru a cauta numele copilului meu care este foarte-foarte bine ascuns si  niciodata scris complet, cred ca le-am dat ceva batai de cap :D.

No comments: