20 December 2013

Azi

Azi am facut bradul. Bu l-a inaltat frumos si l-a legat bine, sa nu cada iar noi i-am pus povara de decoratiuni in crengi. Cea mica a fost asa de incantata ca a rasturnat toata cutia de globuri pe podea (nu, globurile noastre nu se sparg, avem copii mici). Cel mare a turuit si a topait incontinuu. Siragurile de perlute scanteietoare au fost un hit - le-au plimbat prin toata casa. Mi-e drag de ei, cum se bucura.

Eu insa nu simt ca e Craciunul. Imi propusesem sa nu mai las o sarbatoare sa treaca fara miros de mancare buna in casa si cozonaci pe masa, dar... la ce bun? Mergem la bunici, e pacat. Am decorat insa casa, doar ca tot n-am reusit sa intru in atmosfera sarbatorilor. Mai degraba simt ca e final de an, al unui an tare incarcat. De cateva zile ma rec fiori reci - tot stau cu o jacheta pe mine. Mi-e frig, mi-e tare frig.

No comments: